شناسهٔ خبر: 45975308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همه باید در کنار تیم و صبور باشند

جلالی: شرایط تیم، آرامش بازیکنان را کم می‌کند

سرمربی نساجی مازندران معتقد است امروز با وجود تساوی تیمش بهتر از 4 بازی قبلی کار کرده.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی، سرمربی نساجی مازندران بعد از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک که با تساوی یک بر یک در قائمشهر به پایان رسید، در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: واقعا نمی توانم بگویم از آن چیزی که اتفاق افتاده،‌ راضی‌ام و از آن چیزی که بچه ها در زمین انجام دادند، ناراضی‌ام. امروز به مراتب از نظر فرم بازی بهتر از قبل بودیم و توانستیم خوب بازی را گردش بدهیم، حریفمان را کنترل کنیم و با حریف درگیر شویم. علی رغم اینکه به طور متعدد ما راههایی که از آن گل می خوریم، در تمرینات تکرار می کنیم، فقط یک توپ در نیمه دوم آمد و ما روی آن گل خوردیم. جریان بازی برای من امیدوارکننده است و امیدوارم نواقص را رفع کرده و 3 بازیکن جذب کنیم. 3 بازیکن آسیب دیده داریم که امیدوارم برسند.


وی در پاسخ به این سوال که دلیل تغییر مکرر پست بازیکنان در طول بازی چه بود، گفت: ما تغییر مکرری نداشتیم. فقط یک تغییر داشتیم که حسن نجفی از دفاع راست به چپ رفت و بقیه سر پست خود ماندند.


سرمربی نساجی درباره اینکه چقدر به بازگشت تیمش به شرایط ایده آل امیدوار است، افزود: من پنجمین بازی است که با تیم هستم و نسبت به 4 بازی قبل در شکل بازی و گرداندن بازی پیشرفت محسوسی داشتیم. چند بازیکن ما زمان نیاز دارند به شرایط مسابقه برسند. سختی کار ما این است که شرایط ما التهاب آور است و این آرامش بچه‌ها را کم می‌کند. گلی که ما خوردیم اگر تیمی آرامش داشته باشد نباید به حریف موقعیت بدهد چه برسد به اینکه گل شود. ما در ابعاد مختلف کار کرده‌ایم، تیم پزشکی را تغییر دادیم، روانشناس کنار تیم آورده‌ایم، از نظر تمرینی، تمرینات روی روال منطق در ارتباط با ضعف‌ها و نیازهاست. این تغییراتی که داشتیم و نفراتی که جذب کردیم برای آینده امیدوارکننده است.


جلالی در رابطه با اینکه از بازیکنان جدید راضی بوده یا خیر، گفت: از بعضی ها بله. برخی دیگر هم به دلیل اینکه در نیم فصل اول کم بازی کردند، شاید کمی زمان ببرد تا به شرایط مسابقه برسند.


وی در پایان اضافه کرد: شرایط تیم به گونه‌ای است که همه باید صبورانه و امیدوارانه کنار تیم باشیم. موقعیت تیم به گونه‌ای نیست که باری روی آن اضافه کنیم. باید همه کنار تیم صبور باشیم. آنچه من امروز دیدم به تیم امیدوارم. امروز هم در رختکن به بازیکنان گفتم 4 روز دیگر باید در تبریز بازی کنیم. باید باانگیزه‌تر و امیدوارانه تر بازی‌های آینده را دنبال کنیم و می‌توانیم به این شرایط غلبه کنیم.

نظر شما