شناسهٔ خبر: 66462364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ اروپا؛

شکست یاران آزمون برابر لورکوزن در شب تساوی ارزشمند آتالانتا مقابل مارسی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بایرلورکوزن موفق شد در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۲ بر صفر آس‌رم را مغلوب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های آس‌رم ایتالیا و بایرلورکوزن آلمان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیکو با قضاوت فرانسوا لتکسیه برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم که به صورت قرضی از بایرلورکوزن در این فصل راهی ایتالیا شده بود در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو به میدان آمد و یک موقعیت خوب نیز داشت اما نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند.

در دقیقه ۲۸ شاگردان ژابی آلونسو موفق شدند اولین گل را به ثمر برسانند، پاس رو به عقب و اشتباه مانچینی به الکس گریمالدو رسید و این بازیکن با پاس در عرض فلورین ویرتز در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن موفق شد دروازه اسویلار را باز کند.

در حالی که تیم فوتبال رم به دنبال گل تساوی بود در دقیقه ۷۳ رابرت آندریخ با یک ضربه تماشایی و غیرقابل مهار موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا لورکوزن کار آسانی برای صعود به فینال داشته باشد.

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها تیم‌های مارسی فرانسه و آتالانتا ایتالیا در ورزشگاه ولودروم با قضاوت دنیل سیبرت به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برای مارسی در این دیدار چنسل امبما(۲۰) گلزنی کرد و در مقابل جانلوکا اسکاماکا(۱۱) گل‌ آتالانتا را به ثمر رساندند.

شکست یاران آزمون برابر لورکوزن در شب تساوی ارزشمند آتالانتا مقابل مارسی

نظر شما