شناسهٔ خبر: 45979985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جلالی: تیم نساجی پیشرفت محسوسی داشته است/ من به آینده امیدوار هستم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۲۲:۲۹
کد خبر ۷۶۸۲۷۲۰
دانلود PDF

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک در چارچوب لیگ برتر اظهار کرد: من نمی‌توانم بگویم از آنچه اتفاق افتاده راضی هستم. البته از نظر فرم بازی بهتر از قبل بودیم و توانستیم خوب بازی را گردش داده و حریف را کنترل کنیم.در نیمه دوم به ساده‌ترین شکل گل خوردیم. جریان بازی برای من امیدوارکننده است و امیدوارم نواقص را رفع کرده و ۳ بازیکن جذب کنیم. ۳ بازیکن آسیب دیده داریم که امیدوارم برسند.

سرمربی نساجی درباره علت  تغییرات مکرر پست بازیکنان در بازی بیان کرد: ما به جز یکی، ۲ مورد  تغییر مکرر نداشتیم. فقط  حسن نجفی از دفاع راست به چپ رفت و در مابقی پست‌ها  تغییری نداشتیم.

شرایط التهاب آور باعث کاهش آرامش بازیکنان نساجی شده است 

او درباره اینکه چقدر امید دارید تیم به شرایط ایده‌آل برگردد، بیان کرد: من پنجمین بازی است که با تیم هستم و نسبت به ۴ بازی قبل در شکل بازی و گرداندن بازی پیشرفت محسوسی داشته‌ایم. چند بازیکن ما زمان نیاز دارند به شرایط مسابقه برسند. سختی کار ما این است که شرایط ما التهاب آور است و این آرامش بازیکنان را کم می‌کند.

جلالی افزود: ما در ابعاد مختلف کار کرده‌ایم، تیم پزشکی را تغییر دادیم، روانشناس کنار تیم آورده‌ایم، از نظر تمرینی، تمرینات روی روال منطق در ارتباط با ضعف‌ها و نیاز‌های ما است. این تغییراتی که داشتیم و نفراتی که جذب کردیم برای آینده امیدوارکننده است.

او درباره بازیکنان جدید خود گفت:از برخی راضی بودیم  و تعدادی از بازیکنان جوان به خاطر این که  در نیم فصل کم بازی کردند مدتی زمان می‌برد تا به شرایط مسابقه برسند.  

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: شرایط تیم به گونه‌ای است که همه باید صبورانه و امیدوارانه کنار تیم باشیم. موقعیت تیم به گونه‌ای نیست که باری روی آن اضافه کنیم. باید همه کنار تیم صبور باشیم. امروز هم در رختکن به بازیکنان گفتم ۴ روز دیگر باید در تبریز بازی کنیم. باید با انگیزه‌تر و امیدوارانه‌تر بازی‌های آینده را دنبال کنیم و می‌توانیم به این شرایط غلبه کنیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/       

نظر شما