شناسهٔ خبر: 45249171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

توسعه بهداشت و درمان بوشهر در اولویت قرار گیرد

امام جمعه بوشهر گفت: توسعه بهداشت و درمان در استان باید در اولویت قرار گیرد تا از نیاز مردم به استان‌های همجوار کاسته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با با محکوم کردن عملیات تروریستی در عراق بیان کرد: جبهه مقاومت با توجه به اتفاقات اخیر عراق باید در مقابل آمریکا و دست نشاندگانش هوشیارتر باشند.

او ادامه داد: این اتفاق نشان می‌دهد که هنوز آمریکا، داعش و دست نشانده‌های آن‌ها در منطقه وجود دارند و کشور‌های خط مقاومت باید هوشیار باشند و نگذارند این عملیات‌ها به سرانجام برسد.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با اشاره به اتفاقات آمریکا افزود: آنچه امروز در آمریکا نمایش داده می‌شود ادعای دموکراسی و آزادی را در این کشور زیر سوال برده است و آن‌ها را برباد داد و نشان داد که همه این ادعا‌ها پوشالی است.

بیشتر بخوانید

صفایی بوشهری عنوان کرد: تحریم نهاد‌هایی مثل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام و آستان قدس رضوی و بنیاد مستضعفان که خدمات زیادی را به مردم ارائه کرده‌اند نشان داد که استکبار نماد‌های معنوی و خدمت رسانی در ایران را هدف قرار داده است و باید همه مردم و نهاد‌ها در مقابل این اقدام آمریکایی‌ها بایستند و مقابله کنند.

او همچنین با تاکید بر رعایت دستورهای بهداشتی بیماری کرونا، گفت: آنچه اکنون به عنوان عادی انگاری در نقاط مختلف دیده می‌شود ممکن است زحمات کارکنان درمان و مردم را بی حاصل کند. عادی انگاری در شرایط کنونی ممکن است بازگشت دوباره کرونا را این بار با شدت بیشتری  به دنبال داشته باشد همه مردم و مسئولان به ویژه آموزش و پرورش باید در رفتار و برنامه‌های خود رعایت دستورالعمل‌ها را مدنظر داشته باشند.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر توسعه بیمارستانی و نیاز به تجهیز امکانات درمان در استان بوشهر بیان کرد: توسعه بهداشت و درمان در استان باید در اولویت قرار گیرد تا از نیاز هم استانی‌ها به استان‌های همجوار کاسته شود.

صفایی بوشهری، با عنایت به اینکه پیشگیری آسان‌تر و بهتر از جبران خسارت است، گفت: در سیل اخیر بیش از ۲۸۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده که اگر یک چهارم این هزینه صرف پیشگیری می‌شد، میزان زیادی از این خسارات کاهش می‌یافت.

انتهای پیام/ک



نظر شما