شناسهٔ خبر: 45232010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احمد مرادی: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شرق و غرب هرمزگان ضروری است

نماینده مردم بندرعباس گفت: ایجاد دو دانشگاه علوم پزشکی در شرق و غرب استان برای ارتقای ظرفیت‌های درمانی و بهداشتی این مناطق و رفع محرومیت‌های آنان ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی امروز در مراسم چهاردهمین آیین پویش ره سلامت و افتتاح 30 پروژه حوزه سلامت اظهار کرد: یک مبارزه همه‌جانبه‌ای از سوی خانواده سلامت در کشور در مواجهه با بیماری کرونا را شاهد بودیم و به روح همه شهدای سلامت درود می‌فرستیم که کار بزرگی در راستای حفظ سلامت جامعه انجام داده‌اند و این مجاهدت ادامه دارد.

وی با سپاسگزاری از خانواده سلامت هرمزگان از ابتدای شیوع کرونا، عنوان کرد: برخی بخش‌ها در هرمزگان به تلاش هرچه بیشتری نیاز دارد و ما سرانه استفاده از تخت‌های بیمارستانی و متوسط کشوری عقب هستیم و باید گام‌های بلندتری در این زمینه برداشته شود.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر با ابراز خوش‌بینی در حوزه بهداشت و درمان در هرمزگان، تصریح کرد: ما در جوار دو کشور عربی حاشیه خلیج فارس هستیم و بعضا به لحاظ مراورداتی که با این دو کشور داریم و می‌توانند به لحاظ درمانی هم در این استان از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب استفاده کنند و این ظرفیت می‌تواند به رشد اقتصادی استان بیانجامد.

مرادی اضافه کرد: ما استان پهناوری هستیم که بعضا به شهرهای همجوار استان خودمان نیز خدمات ارائه می‌دهیم و ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در غرب و شرق هرمزگان ضروری است چون در غرب خیران خوبی داریم و در شرق نیز محرومیت دیرینه‌ای دارد که می‌توان با ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در این دو منطقه شاهد ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم باشیم.

وی از صداقت وزیر بهداشت در ایستادن در کنار مردم نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما