شناسهٔ خبر: 45233986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقدیر ویژه استاندار هرمزگان از حمایت سپاه در مبارزه با کرونا

استاندار هرمزگان گفت: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا، نیروهای نظامی مستقر در استان بخصوص سپاه با آوردن تمامی امکانات خود به پای کار مبارزه با این بیماری و درمان بیماران آوردند و این به مهار این بیماری در استان خیلی کمک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی پیش از ظهر ارمروز در نشست ستاد استانی کرونا در هرمزگان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: شرایط استان هرمزگان به لحاظ شیوع کرونا با دیگر استان‌های کشور کاملا متفاوت بود و ما به لطف خدا و همراهی خوب مردم تنها یک پیک از بیماری کرونا را در 11 ماه اخیر تجربه کردیم.

وی به وجود بسیاری از ظرفیت‌های مهم ملی در این استان اشاره و گفت: منابع خوبی در این مدت برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان اختصاص یافت و ما در روزهای ابتدایی این بیماری از نیروهای مسلح مستقر در استان کمک گرفتیم که آنها نیز بخصوص سپاه و ارتش بلافاصله تجهیزات خودشان را پای کار آوردند و به مهار ابتلای به این بیماری کمک کردند.

استاندار هرمزگان با رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان در تمامی زمینه‌ها و ایجاد وضعیت آبی در استان در هفته‌های اخیر، خاطرنشان کرد: بخش خدمات نقش مهمی در اقتصاد استان دارد و این جمعیتی که در روزهای اخیر به هرمزگان آمد، یک خوشحالی و یک نگرانی را برای ما بدنبال داشت. خوشحالی از این بابت که یک حرکتی به اقتصاد استان و واحدهای صنفی کوچک و مشاغل خرد ایجاد کرد و از سوی دیگر ما را از ابتلای دوباره و شیوع کرونا نگران کرد که تصمیم گرفته‌ایم که هیچ خدماتی در دو هفته آینده در بنادر و سواحل استان به گردشگران داده نشود و ترددها به استان از استان‌های مجاور مهار شود و فرمانداری‌ها در مبادی ورودی استان نظارت شدید داشته باشند.

فریدون همتی با تجلیل از نقش اصناف، بازاریان، بازرگانان و واحدهای بزرگ صنعتی مستقر در استان در کنار خیران عزیز در کمک به تأمین نیازهای استان در بحث بهداشت و درمان و مقابله با این بیماری منحوس، اضافه کرد: دقت نظر وزیر کشور و ستاد ملی کرونا در مورد مسائل و مشکلات استان هرمزگان به ما تا به امروز کمک فراوانی کرده و صمیمانه از تلاش‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قدردانی می‌کنم که همت بلندی از خودشان تا به امروز نشان داده‌اند.

انتهای پیام/ 88055

 

 

 

نظر شما