شناسهٔ خبر: 45215217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بارش برف در محور‌های مواصلاتی اردبیل/ کلیه محور‌های مواصلاتی باز است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات برف روبی محور مشکین شهر پارس آباد گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در محور‌های اردبیل آستارا – بیله سوار پارس آباد – رضی گرمی – مشکین شهر پارس آباد و گردنه صائین هستیم.

او با اشاره به بارش برف در محور‌های مواصلاتی افزود: با تلاش اکیپ‌های راهداری کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیـل با بیان اینکه برف روبی و نمک پاشی جاده‌ها به طور مرتب درحال انجام است افزود: ۴۲۰ نفر نیروی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات در جاده‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده و درحال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

وثوقی از آماده باش کامل راهداران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال کولاک در برخی از محور‌ها از هموطنان درخواست می‌کنیم از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

او گفت: در سفر‌های زمستانی حتما تجهیزات ایمنی، بررسی سیستم‌های گرمایشی خودرو، لباس گرم و به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر حتما یک بار نحوه استفاده و باز و بسته کردن زنجیرچرخ را تمرین کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های پلیس راه، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و سایر نیرو‌های امدادی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

نظر شما