شناسهٔ خبر: 45215117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با وجود بارش برف؛

کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است / رانندگان مجهز به تجهیزات زمستانی باشند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش اکیپ های راهداری کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیـل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقـی در بازدید از عملیات برف روبی محور مشکین شهر پارس آباد عنوان کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای اردبیل آستارا ، بیله سوار پارس آباد، رضی گرمی، مشگین شهر پارس آباد و گردنه صائین هستیم. 

عضو شورای اداری استان اردبیـل با بیان اینکه برف روبی و نمک پاشی جاده ها بطور مرتب درحال انجام است، افزود: ۴۲۰ نفر نیروی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات در جاده ها و راهدارخانه های استان مستقر شده و در حال خدمات رسانی هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیـل از آماده باش کامل راهداران خبر داد و تصریح کرد: باتوجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال کولاک در برخی از محورها از هموطنان درخواست می‌کنیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وثوقی گفت: در سفرهای زمستانی حتما تجهیزات ایمنی، بررسی سیستم های گرمایشی خودرو، لباس گرم و به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر حتما یک بار نحوه استفاده و باز و بسته کردن زنجیرچرخ را تمرین کنند. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش های نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس جاده ای و سایر نیروهای امدادی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

نظر شما