شناسهٔ خبر: 44204490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امدادرسانی هلال احمر به ۷۲۹ نفر آسیب‌دیده از باران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۷۲۹ آسیب‌دیده متاثر از بارش شدید باران از ابتدای آذرماه تاکنون در خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی ندیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به شدت بارش باران در برخی از مناطق شمالی استان خوزستان از ابتدای آذرماه تا کنون اظهار کرد: در این بازه زمانی ۷۲۹ آسیب دیده متاثر از بارش‌های شدید باران در شهرستان‌های ایذه مسجد سلیمان، هفتکل ،شوشتر و باغملک  مورد امدادرسانی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان قرار گرفته‌اند.

وی افزود: ۱۵ تیم عملیاتی وظیفه امداد رسانی به  ۱۸۲ خانوار متاثر از بارش‌های شدید باران را بر عهده داشتند و اقلامی شامل ۵۰۲ تخته پتو ،۳۵۵ تخته موکت ،۶۶۳ کیلوگرم نایلون پوششی ،۲۶ دستگاه چادر، ۹۶ شعله والور ، ۸۷ کلمن آب و همچنین اقلام غذایی و بهداشتی شامل ۹۵۰ کیلوگرم برنج، ۲۰۸۸ قوطی کنسروجات، ۱۰۲۰ کیلوگرم حبوبات، ۵۳۴ کیلوگرم روغن، ۲۰۰ کیلوگرم خرما و ۵۰ کیلوگرم چای به همراه ۱۰۱۸ بسته پودر لباسشویی و صابون در بین افراد توزیع شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: ۱۳۳ نفر نیز در این مدت اسکان یافته‌اند و متاسفانه ۹ باب منزل مسکونی روستایی در شهرستانهای ایذه و باغملک تخریب شده است.

خدادادی با اشاره به تداوم بارش‌ها در استان خوزستان بار دیگر از آمادگی کامل تیم های عملیاتی و به حالت آماده باش در آمدن تمامی شعب جمعیت هلال احمر در استان خوزستان خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما