شناسهٔ خبر: 44203645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امدادرسانی هلال احمر به ۷۲۹ آسیب‌دیده از بارش شدید باران در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۷۲۹ آسیب‌دیده متاثر از بارش شدید باران از ابتدای آذر ماه تا کنون در استان انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای آذرماه تا کنون ۷۲۹ آسیب دیده متاثر از بارش‌های شدید باران در شهر‌های ایذه مسجد سلیمان، هفتکل، شوشتر و باغملک موردامدادرسانی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته‌اند.

او افزود: ۱۵ تیم عملیاتی وظیفه امداد رسانی به ۱۸۲ خانوار متاثر از بارش‌های شدید باران را بر عهده داشتند و اقلامی شامل ۵۰۲ تخته پتو،۳۵۵ تخته موکت،۶۶۳ کیلوگرم نایلون پوششی،۲۶ دستگاه چادر، ۹۶ شعله والور، ۸۷ کلمن آب و همچنین اقلام غذایی و بهداشتی شامل ۹۵۰ کیلوگرم برنج، ۲۰۸۸ قوطی کنسروجات،  یک هزار و ۲۰ کیلوگرم حبوبات، ۵۳۴ کیلوگرم روغن، ۲۰۰ کیلوگرم خرما و ۵۰ کیلوگرم چای به همراه  یک هزار و ۱۸ بسته پودر لباسشویی و صابون در بین افراد توزیع شده است.

خدادادی تصریح کرد: ۱۳۳ نفر نیز در این مدت اسکان یافته اند و متاسفانه ۹ باب منزل مسکونی روستایی در شهرستان‌های ایذه و باغملک تخریب شده است و با توجه به تداوم بارش‌ها در استان،تیم‌های عملیاتی و به حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/م

نظر شما