شناسهٔ خبر: 44180884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آماده باش کامل هلال احمر خوزستان

خدادادی از به حالت آماده باش در آمدن تمامی تیم های عملیات امدادونجات در سطح استان خوزستان با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران جمعیت هلال احمر خوزستان،عنوان کرد :تمامی تجهیزات و لجستیک امدادی جمعیت هلال احمر در سطح استان آماده به کار شده و از تمامی روسای شعب خواسته شد تا آمادگی کامل در خصوص پاسخگویی به  بروز آب گرفتگی ها و سیل احتمالی را داشته باشند.
وی با اشاره به محتمل بودن شدت بارش ها به ویژه در مناطق شمالی استان با توجه به الگوهای بارشی و صدور اخطاریه های سازمان هواشناسی از مردم شریف استان خواست به هشدارهای صادره شده توجه جدی داشته  و در صورت وقوع آب گرفتگی و سیلاب با تیم های امدادی نهایت همکاری را به عمل آورند.
خدادادی با اعلام آمادگی جمعیت هلال با پیش بینی های شرایط مختلف در حوزه امدادونجات و ایجاد آمادگی برای تسریع در عملیات امداد رسانی، از شرایط خاص و ویژه این ایام با توجه به پاندمی ویروس کرونا در کشور و استان سخن گفت و اظهار داشت بدون تردید رعایت شیوه نامه های بهداشتی در عملیات های امدادونجات به خصوص در مورد اسکان اضطراری و موقت پیش بینی و در دستورکار قرار  گرفته است و در صورت ضرورت برپایی اردوگاه اسکان، این موارد لحاظ خواهند شد.

انتهای پیام/
 

نظر شما