شناسهٔ خبر: 44187580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۴۱ سال تهدید و ترور نتیجه عکس داده/پی‌گیری ابعاد ترور کوردلانه شهید فخری‌زاده

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۱سال تهدید و ترور علیه ملت ایران خصوصا دانشمندان و نخبگان،برای استکبار جهانی همواره نتیجه عکس داده و جهش های بلندتری را برای جوانان و دانشگاهیان ما رقم زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت  به مناسبت ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور پیامی صادر کرد.

در پیام نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی آمده است: بار دیگر دست‌های ناپاک و خون آلود رژیم سفاک صهیونیستی و سرکرده آن،آمریکای جنایتکار از آستین بیرون زد و یکی از فرزندان رشید، پرافتخار، مجاهد و خدوم در حوزه‌های دفاعی، هسته‌ای و صنعتی را  ناجوانمردانه مورد ترور قرار داد.

روشنفکر در این پیام بیان کرده است: در این اقدام کور و بزدلانه،دانشمند پرافتخار ایران اسلامی شهید محسن فخری زاده آسمانی شد و به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد. 

در این پیام آورده شده: شهادت منتهی الیه آرزوها و آمال انسان‌های وارسته و همه مجاهدان راه حق بوده و از این رو، مزد این همه خدمت  در گمنامی جز با شهادت قابل تصور نبود.

روشنفکر در این پیام عنوان کرده است: ۴۱سال تهدید و ترور علیه ملت ایران خصوصا دانشمندان  و نخبگان،برای استکبار جهانی همواره  نتیجه عکس داده و جهش های بلندتری را برای جوانان و دانشگاهیان ما رقم زده است.

وی در این پیام آورده است: به نوبه خود شهادت این دانشمند بزرگ و پرافتخار به محضر رهبر فرزانه انقلاب،جامعه علمی  کشور ، نیروهای مسلح و همه ملت ایران خصوصا به خانواده این شهید عزیز و همه خانواده‌های شهدا، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این پیام خاطرنشان کرده: به عنوان خادم ملت در خانه ملت از همه مسئولان اعم از سطوح لشکری و کشوری خواستارم  تا در خصوص بررسی ابعاد این ترور بزدلانه،پیگیری و اشد مجازات عاملان و مزدوران داخلی و خارجی آن ،اقدام عاجل به عمل آورند.

انتهای پیام/82009

نظر شما