شناسهٔ خبر: 44190678 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مهدی روشنفکر:

۴۱ سال تهدید و ترور علیه ملت ایران، جهش های بلندتری را برای جوانان و دانشگاهیان رقم زد

روشنفکر گفت: ۴۱ سال تهدید و ترور علیه ملت ایران خصوصا دانشمندان و نخبگان، برای استکبار جهانی همواره نتیجه عکس داده و جهش های بلندتری را برای جوانان و دانشگاهیان ما رقم زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی شهادت «محسن فخری زاده» یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشورمان،  «مهدی روشنفکر»، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

 

متن پیام مهدی روشنفکر به شرح زیل است:

 

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

»مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا«

بار دیگر دست های ناپاک و خون آلود رژیم سفاک صهیونیستی و سرکرده آن، آمریکای جنایتکار از آستین بیرون زد و یکی از فرزندان رشید، پرافتخار، مجاهد و خدوم در حوزه های دفاعی، هسته ای و صنعتی را ناجوانمردانه مورد ترور قرار داد.

در این اقدام کور و بزدلانه، دانشمند پرافتخار ایران اسلامی شهید «محسن فخری زاده» آسمانی شد و به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

شهادت منتهی الیه آرزوها و آمال انسان های وارسته و همه مجاهدان راه حق بوده و از این رو، مزد این همه خدمت در گمنامی جز با شهادت قابل تصور نبود.

۴۱ سال تهدید و ترور علیه ملت ایران خصوصا دانشمندان و نخبگان، برای استکبار جهانی همواره نتیجه عکس داده و جهش های بلندتری را برای جوانان و دانشگاهیان ما رقم زده است.

به نوبه خود شهادت این دانشمند بزرگ و پرافتخار را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، جامعه علمی کشور، نیروهای مسلح و همه ملت ایران خصوصا به خانواده این شهید عزیز و همه خانواده های شهدا، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

به عنوان خادم ملت در خانه ملت از همه مسئولان اعم از سطوح لشکری و کشوری خواستارم تا در خصوص بررسی ابعاد این ترور بزدلانه، پیگیری و اشد مجازات عاملان و مزدوران داخلی و خارجی آن، اقدام عاجل به عمل آورند.

 

 

پایان پیام/82

نظر شما