شناسهٔ خبر: 44184494 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

به همت خواهران بسیجی در قم صورت گرفت؛

مهارت آموزی به زنان سرپرست خانوار و فراهم سازی زمینه اشتغال در ایام کرونا

حوزه/ به همت خواهران بسیجی حوزه حضرت خدیجه(س)، زمینه مهارت آموزی به زنان سرپرست خانوار و اشتغالزایی برای آن ها در ایام کرونا فراهم شد.

صاحب‌خبر -

اعظم طراوتی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری ‌حوزه، با اشاره به راه اندازی صندوق کارگشایی معراج در همین ایام کرونا به همت حوزه مقاومت بسیج یک حضرت خدیجه(س) گفت: یکی از فعالیت های ما از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی دیگر از جمله لباس گان برای بیمارستان ها، شناسایی و حمایت از زنان سرپرست خانوار در قم بوده است.

وی افزود: در همین راستا تاکنون موفق به شناسایی ۲۵۰ تن از زنان سرپرست خانوار شده ایم و برای آن ها دوره های مهارت آموزی برگزار کرده و در ضمن شرایط فعالیت در چندین کارگاه خیاطی را فراهم کرده ایم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) همچنین گفت: یکی از اهداف اصلی شجره طیبه بسیج، تلاش در جهت خدمت رسانی خالصانه به آحاد مردم به ویژه اقشار محروم و کم بضاعت است که انصافاً بسیجیان از جمله خواهران بسیجی به ویژه از ابتدای شیوع کرونا در این زمینه بسیار خوش درخشیده اند و این فعالیت های جهادی و مخلصانه و بی ریا، البته همچنان تداوم دارد.

۳۱۳/۸

نظر شما