شناسهٔ خبر: 43942818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

از وزارت کشور توقع می‌رفت کار استاندار جدید کرمان را با سختی مواجه نکند

فاطمه افضلی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: از وزارت کشور به حق در کشورداری مقام ارشد را دارد توقع این می رفت کار استاندار جدید را با سختی مواجه نکند و حضور نمایندگانی که هم در شخصیت حقیقی چهره های فرهیخته و هم در شخصیت حقوقی، نماینده مردم هستند را در این جلسه داشتیم تا کار راحت تر و بهتر بود؛ امیدواریم در ادامه راه که حتما اینگونه است، وزارت کشور تلاش کند تا نمایندگان را با استاندار جدید همراه کند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین "حسن علیدادی سلیمانی" ظهر امروز ۲۵ آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمان با قدردانی از زحمات دکتر فدائی استاندار سابق اظهار کرد: دکتر فدائی مرد علم و منطق است و در دانشگاه دانشجویان فراوانی در سطح کشور تربیت کرده است.

وی افزود: در همه جلساتی که با حضور آقای فدائی تشکیل می شد، مطمئن بودم در هر موضوعی که استدلال قوی داشته باشیم، وی همراهی می کند زیرا مرد منطق و استدلال بود.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در کنار این خوبی ها و تدین و تقوای قابل توجه این شخصیت، شهادت می دهم به خداترسی و رعایت جهات تقوا که در مدیریت و کشورداری همیشه مدنظر دکتر فدائی بود و تدین بالا و تجربه ممتد حضور در سمت های ارشد در استان کرمان را که بالاترین آن استانداری در روزهای سخت کرمان است، تبریک می گویم.

امام جمعه کرمان بیان کرد: فدائی برای استان کرمان ظرفیت است و از ذهن کرمانی ها مدیریت همراه با اخلاق وادب وی خارج نخواهد شد؛ تیم همراه دکتر فدائی نیز مردان زحمتکش و پرتلاشی بودند که از همه و در راس آن از دکتر فدائی تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: برای آقای زینی وند از خطه مردان رشید و باشهامت است و توفیق همراهش شده تا استاندار پهناورترین استان کرمان باشد، آرزوی موفقیت به ویژه در شرایط خاصی که بر کشور حاکم است داریم و این شرایط نیاز به تلاش مضاعف، همراهی و همدلی در همه حوزه ها و در کنار مدیریت اجرائی و کمک به وی دارد.

علیدادی سلیمانی گفت: امیدوارم هرکس به سهم خود کمک کند که کمک کردن عبادتی بزرگ است و برای نظامی که ثمره خون ده ها هزار شهید مخلص، خداجو، در خط امام عظیم الشان و پیرو ولایت فقیه که در اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب برای اسلام و انقلاب جان خود را دادند.

وی تصریح کرد: حتما این صفا و صمیمیت در استان کرمان با حضور استاندار جدید ادامه پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه عناصر ارزشمند و قابل توجهی در این روزها درباره وی و اهل تعامل و تلاش بودنش اظهارنظر کرده اند که پشتوانه با ارزشی برای دکتر زینی وند است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: از وزارت کشور به حق در کشورداری مقام ارشد را دارد توقع این می رفت کار استاندار جدید را با سختی مواجه نکند و حضور نمایندگانی که هم در شخصیت حقیقی چهره های فرهیخته و هم در شخصیت حقوقی، نماینده مردم هستند را در این جلسه داشتیم تا کار راحت تر و بهتر بود؛ امیدواریم در ادامه راه که حتما اینگونه است، وزارت کشور تلاش کند تا نمایندگان را با استاندار جدید همراه کند.

وی افزود: هدف همه ما خدمت به مردم است و قرار است برای مردم و رضایت خداوند کار کنیم. وقتی کار برای رضایت خدا باشد، خیلی جنگ و دعوایی ندارد.

علیدادی سلیمانی خطاب به استاندار جدید کرمان گفت: اینجا استان مرد بزرگ جهاد و مبارزه است که ۴۰ سال ایستاد تا خداوند به او توفیق عنایت کرد در راه او شهید شود و انقلاب اسلامی در شرایط فعلی حقیقتا نیاز به ساری و جاری شدن نگاه انقلابی در همه رده های کشور به صورت جدی دارد که استان کرمان هم از آن مستثنی نیست و سمبل این نوع مدیریت و جهاد سردار شهید سلیمانی است.

وی تصریح کرد: نگاه شهید سلیمانی یعنی مدیریت انقلابی و جهادی در همه صحنه ها نیاز کشور ماست و امیدوارم استاندار جدید در این شرایط سخت و حساس استان کرمان کمک بدهد تا این نگاه در استان جدی تر و قوی تر پیگیری شود.

انتهای پیام

نظر شما