شناسهٔ خبر: 43941858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان: امروز کشور نیازمند وحدت و همراهی همه مسئولان است

گروه استان ‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: در شرایط امروز کشور همه باید برای خدمت صادقانه به نظام در کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت ‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار عرف معاون سیاسی وزیر کشور و زینی‌وند استاندار جدید کرمان با وی اظهار داشت: از تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر فدائی در مدت مسئولیت خود در استانداری کرمان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه دکتر فدائی حقیقتاً چهره علمی دانشگاهی بوده و شاگردان زیادی تربیت کردند که در جای جای کشور خدمت می‌کنند گفت: دکتر فدائی فوق‌العاده انسانی مودبی بوده و در دوران مسئولیت خود مواظبت، مراقبت و رعایت شان افراد را داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه استاندار سابق کرمان معتقد و مواظب در حوزه دین و دیانت بوده و از سرمایه های استان کرمان است افزود: فدائی انسانی اجرایی و پرتلاش بود.

وی با بیان اینکه با آقای زینی‌وند استاندار جدید کرمان نیز دوستان مشترکی داریم و شخص نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان ایشان را توصیف به خوبی کردند ادامه داد: امیدوارم که در استان کرمان منشا خیرات و برکات باشند.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به  اینکه استاندار جدید کرمان در نخستین روز کاری خود به گلزار شهدای کرمان و مزار سردار سلیمانی رفته‌ است که جای تبریک دارد گفت: همه ما باید از شهدا مدد بخواهیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط کشور همه باید در کنار هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم تا در نهایت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت صادقانه بکنیم افزود: از همکاران دکتر فدائی استاندار سابق کرمان در معاونت‌ها که تیمی موفق بود نیز تشکر می‌کنیم که خدمات صادقانه‌ای داشته‌اند.

انتهای پیام/511/ی

نظر شما