شناسهٔ خبر: 43941711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

کشور به خدمت صادقانه نیاز دارد

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: در شرایط امروز کشور همه باید برای خدمت صادقانه به نظام در کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عرف معاون سیاسی وزیر کشور و زینی‌وند استاندار جدید کرمان امروز با حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این دیدار گفت: از تلاش‌های شبانه‌روزی  فدائی استاندار سابق کرمان در مدت مسئولیت خود در استانداری کرمان تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه  فدائی حقیقتا چهره علمی دانشگاهی است و شاگردان زیادی تربیت کرده اند که در جای جای کشور خدمت می‌کنند گفت:  فدائی فوق‌العاده انسانی مودبی است و در دوران مسئولیت خود مواظبت، مراقبت و رعایت شان افراد را داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه استاندار سابق کرمان معتقد به مواظب در حوزه دین و دیانت بود ، افزود: فدائی از سرمایه‌های استان کرمان است، وی انسانی اجرایی و پرتلاش بود.

او با بیان اینکه با زینی‌وند استاندار جدید کرمان نیز دوستان مشترکی داریم و شخص نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ایشان را به خوبی توصیف کرده اند ادامه داد: امیدوارم حضور وی در استان کرمان منشا خیر و برکت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه استاندار جدید کرمان در نخستین روز کاری خود به گلزار شهدای کرمان و مزار سردار سلیمانی رفته است که جای تبریک دارد گفت: همه ما باید از شهدا مدد بخواهیم.

او با بیان اینکه در این شرایط کشور همه باید در کنار هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم تا در نهایت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت صادقانه بکنیم افزود: از همکاران  فدائی استاندار سابق کرمان در معاونت‌ها که تیمی موفق بود نیز تشکر می‌کنیم که خدمات صادقانه‌ای داشته‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

نظر شما