شناسهٔ خبر: 43943711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرمان: نیاز به نگاه انقلابی در مدیریت ها وجود دارد

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به انتصاب استاندار جدید این استان گفت: امروز نیاز جدی به جاری شدن نگاه انقلابی و جهادی در تمام صحنه های کشور داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در آئین معارفه استاندار جدید کرمان افزود: اینجا استان مرد بزرگ در جهاد و مبارزه شهید سلیمانی است که ۴۰ سال ایستاد تا خدای تبارک و تعالی شهادت در راهش را نصیب او کرد.

وی تصریح کرد: سردار عزیز شهید سلیمانی مدیریت جهادی و انقلابی داشتند و در جنگ ۳۳ روزه لبنان حدود ۴۰ روز در عرصه جنگ و جهاد فعالیت کرد.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: امیدوارم استاندار جدید این نگاه را جدی تر پیگیری کند تا همچون همکارانشان خدمات خوبی در زادگاه سردار سلیمانی بجای بگذارد.

وی اظهار داشت: از خدمات خالصانه، مدبرانه و تلاش های محمدجواد فدایی که به حق معلم علم و معرفت بودند و در بین اساتید دانشگاه رتبه عالی داشته و شاگردان فراوانی تربیت کردند، تقدیر داشته باشم.

امام جمعه کرمان ادامه داد: شهادت می دهم که وی در تمام جلسات اهل منطق و استدلال بوده و رعایت جهات اخلاق و تقوی را در مدیریت و کشور داری انجام می داد.

وی با خیر مقدم به استاندار جدید کرمان تصریح کرد: علی زینی وند از خطه مردان رشید و با شهامت است و توفیق رفیق وی شد تا در استان پهناور، بزرگ و نامی کرمان استاندار باشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود:  برای استاندار جدید کرمان در شرایط خاص کشور که نیاز به تلاش مضاعف و همراهی و همدلی در همه حوزه ها دارد، انتظار همکاری و مشارکت در راستای اهداف و آرمان های شهدا، نظام، خط امام و رهبری از سوی همه داریم.

آیین معارفه استاندار کرمان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و جمعی از مسئولان و مدیران در تالار دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

هیات دولت روز چهارشنبه  ۲۱ آبان علی زینی وند را به سمت استانداری کرمان منصوب کرد.

نظر شما