شناسهٔ خبر: 43640284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کاروان خودرویی مردم پرند در اعتراض به توهین دولت فرانسه به رسول مهربانی

در پی اقدام بی‌شرمانه دولت فرانسه و اهانت به پیامبر اکرم (ص)، مراسم حرکت کاروان خودرویی در جهت اعتراض به این اقدام شنیع در شهر پرند برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فارس از پرند، عصر روز گذشته کاروان خودرویی در اعتراض به اهانت دولت فرانسه به رسول مهربانی‌ها(ص) به همت سپاه ناحیه حیدر کرار پرند و با حضور حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده شهرستان، حجت‌الاسلام پاشاکی امام جمعه، سرهنگ ارشدی فرمانده سپاه، مهندس خانی رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین و با حضور بسیجیان و مردم انقلابی شهر پرند برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان، در این اجتماع، در گلزار شهدای گمنام پرند، ضمن تشکر از این حرکت خداپسندانه و انقلابی مردم پرند اظهار داشت: بر اساس فرمایش خدا در قرآن در طول تاریخ دو گروه در مقابل هم بوده‌اند، گروه مومنان، یعنی کسانی که در راه خدا مبارزه می‌کنند. و کفار، کسانی که در راه طاغوت مبارزه می‌کنند.

 

 

اما خداوند می‌فرماید: آن‌ها (کافران) میخواهند نور حقیقت را خاموش کنند ولی خداوند آن نور (مومنان) را پیروز می‌کند و به حد کمال می‌رساند ولو اینکه آن‌ها اکراه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: سالیان سال است در این قصر عصر متحجر، ولی به ظاهر متمدن، استعمار پیر انگلستان، آمریکا و استعمار جدید و اسرائیل خونخوار سعی می‌کنند با اسلام و قرآن مبارزه کنند، آن‌ها می‌دانند دو بال اساسی، یکی بال قرمز و خونین حضرت اباعبدالله و یکی بال سبز ولایت امام زمان (ع) بر اساس شجره طیبه محمد‌رسول‌الله (ص) شکل گرفته است.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: بال قرمز بال دفاع و مبارزه است و بال سبز بال تبلیغ و امر به معروف و نهی از منکر، برای گسترش افکار حضرت رسول (ص).

نوروزی گفت: امروز می‌بینیم که مبارزه استکبار با اسلام و قرآن را از طریق اهانت به پیامبر اسلام شروع کرده‌اند، استکبار هدفش تحریف اسلام، دین و پیامبر است. پیامبری که پیغمبر رحمت برای عالمین است، رحمت جهانیان است، آمده برای محبت و مودت.

وی در ادامه گفت: درسی که از این اقدام اهانت‌آمیز می‌گیریم این است که شکست قطعی استکبار امروز آغاز شده است. مگر ما ندیده و نشنیده‌ایم که کمونیسم و مارکسیسم شکست خورد. امروز هم شاهد خورد شدن استخوان‌های امپریالیسم هستیم. امروز شاهدیم که جوانان غرب چگونه به قرآن و اسلام توجه می‌کنند و همین توجهات است که استکبار را نگران کرده است.

وی در پایان با اشاره به آیات قرآن که خداوند اراده کرده که اسلام و قرآن بر این مهان حاکم خواهد شد و روزی خواهد آمد که امام زمان پرچم لا اله الا الله و محمد رسول‌الله را در جهان به اهتزاز در خواهد آورد ولو اینکه کافران و مشرکان، مکرون، ترامپ و دیگر مستکبران، کراهت داشته و ناراحت باشند.

انتهای پیام /ح

نظر شما