شناسهٔ خبر: 43640019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام بیانگر ضعف و حقارت مستکبران است

مدیرحوزه علمیه برادران استان یزد با صدور پیامی توهین به پیامبرگرامی اسلام را محکوم کرد و گفت:دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام سابقه دیرینه دارد، کافران همیشه برای پوشاندن ضعف و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی بخش پیامبران الهی به ویژه پیامبر اسلام از شیوه نخ نمای تمسخر استفاده می‌کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس در پیام خود اظهار کرد: جسارت اهانت آمیز رئیس جمهور فرانسه به ساحت پاک پیامبر اسلام (ص) و حمایت مجدد او از کاریکاتور‌های موهن علیه پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) به بهانه حمایت از آزادی بیان بار دیگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگیخت.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) ، پیامبر مهربانی است چرا که خداوند در قرآن می‌فرماید : وَمااَرْسَلْناک اِلارَحْمَه للِعالَمِین و همچنین در تاریخ ، حوادث بسیاری از رافت آن حضرت در مقابله با دشمنان حکایت دارد.

 مدیرحوزه علمیه استان یزد، گفت: آزادی بیان در کشورهای باصطلاح پیشرفته فقط در همین موارد خلاصه می شود و الا کدام فطرت پاکی ، منکر این حقیقت است که چه تعداد افراد بی گناه به دلیل انتقاد نسبت به عملکرد دولتمردان غربی و یا بعضی خطوط قرمز مد نظر صهیونیست ها مثل جنایت آنها در مسئله فلسطین و هولوکاست در زندان های این کشورها به سر می‌برند.

حجت الاسلام شمس تصریح کرد: حمایت رئیس جمهور فرانسه از آن کاریکاتورهای موهن به بهانه دفاع از آزادی بیان حرف خنده‌دار و مضحکی هست، زیرا تنها دلیل حمایت سردمداران غربی این است که آنها با چشم خود ، رشد هرچه بیشتر اسلام در کشورهای غربی را می بینند و همین امر باعث شده که آنها شدیدا به وحشت افتاده و از هر روشی برای کند کردن پیشرفت اسلام استفاده کنند. در حالی که نمی‌دانند « و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین»

وی خاطرنشان کرد: اقدام ننگین نشریه فرانسوی‌ها مصداق بارز تنفرپراکنی و توهین به مقدسات و نقض آشکار حق آزادی دین، باور و عقیده و نیز نقض روشن مواد ۱ و ۱۸ اعلامیه حقوق بشر و نیز نقض بخش نخست از بند سوم ماده ۱۹ میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی است که مطابق ماده ۳۲ قانون آزادی مطبوعات فرانسه هم جرم به شمار می‌آید.

مدیرحوزه علمیه یزد در پایان گفت: این اقدام منفور، باید درس عبرتی برای بعضی مدعیان داخلی در ارتباط با کشورهای غربی به ویژه فرانسه باشد و این وعده الهی را همیشه به یاد داشته باشند: وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ

انتهای پیام/ر

نظر شما