شناسهٔ خبر: 43543286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارگاه تولید توپ‌ در یک مسجدی در پرند

فرمانده سپاه حیدر کرار شهر پرند از کارگاه تولید توپ‌ در یک مسجد پرند بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، سرهنگ افشین ارشدی فرمانده سپاه حیدر کرار شهر پرند از کارگاه تولید توپ‌های آپارتمانی که در مسجد امام رضا علیه‌السلام شهر پرند که به عنوان کارگاه اشتغالزایی آغاز به کار کرده بازدید کرد.

این کارگاه تولیدی، به همت امام جماعت و بسیجیان مسجد امام رضا(ع) و خیرین راه‌اندازی شده است و با این کار آفرینی و اشتغالزایی در حال حاضر حدود ۱۰ نفر برادر و خواهر نیازمند به کار در آن مشغول شده‌اند. 

در این کارگاه حدود ۷۰ عدد توپ پارچه‌ای آپارتمانی تولید می‌شود و جهت فروش روانه بازار می‌شود و امید آن می‌رود که با حمایت‌های مردم و مسوولین در آینده نزدیک و تا پایان سال با کسب بازار فروش بیشتر، اشتغالزایی، را به ۵۰ نفر و تولید روزانه را، به ۵۰۰ عدد ارتقاء داد.

در حال حاضر این توپ‌ها در چند فروشگاه اینترنتی بزرگ و چند فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در حال توزیع می‌باشد.

سرهنگ ارشدی ضمن تحسین این کارآفرینی گفت: با توجه به جذب نیازمندان به کار و کسب در آمد برای آن‌ها به خصوص در شرایط اقتصادی کرونا اینگونه سرمایه‌گذاری‌ها و اشتغالزایی ارزشمند است و امیدوارم با کسب بازار فروش، در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و ارتقای این‌کارگاه و کارگاه‌های دیگر باشیم و در این‌ مسیر و حرکت ما هم به عنوان سپاه، حمایت‌های لازم را خواهیم‌ داشت و اجر این اقدام در درگاه خداوند متعال محفوظ می‌باشد. 

انتهای پیام/

نظر شما