تجديد فراخوان مزايده
شركت پژوهش و فناوري پتروشيمي در نظر دارد مزايده فروش ضايعات پليپروپيلن واحد نيمه صنعتي خود را با مشخصات زير از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. (شماره ثبت در سامانه ستاد: 1099090260000003) كليه مراحل برگزاري مزايده از دريافت اسناد مزايده تا ارایه پيشنهاد مزايدهگران و گشايش پاكتها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. به پيشنهادهای واصله خارج از سامانه ستاد ترتيب اثر داده نخواهد شد .
نحوه دريافت اسناد مزايده: متقاضيان ميتوانند از ساعت 08:00 صبح روز چهارشنبه مورخ07/08/1399 تا ساعت 19:00 روز شنبه مورخ 17/08/1399با واريز مبلغ 500.000 ريال به شماره حساب960100004001045404016095IRبا شناسه واريز 365105374295110860000000000134 نزد بانك مركزي به نام شركت پژوهش و فناوري پتروشيمي، منحصراً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) براي دانلود اسناد اقدام نمايند.
مهلت زماني ارسال پيشنهاد: تا ساعت 19:00 روز سهشنبه مورخ27/08/1399
زمان و محل گشايش پاكتها: ساعت 10:00 روز چهارشنبه مورخ28/08/1399 تهران، نشاني مزايدهگزار
مشخصات ضايعات:
رديف |
شرح محصول |
وزن (KG) |
قيمت واحد (ريال) |
قيمت كل (ريال) |
1 |
گرانول T30S |
205.250 |
100.000 |
20.525.000.000 |
2 |
گرانول C30S |
22.000 |
100.000 |
2.200.000.000 |
3 |
گرانول X30S |
21.000 |
100.000 |
2.100.000.000 |
4 |
گرانول V30S |
41.000 |
100.000 |
4.100.000.000 |
جمع كل |
28.925.000.000 |
مبلغ وديعه و نحوه واريز: 1.446.250.000 ريال(الف: ضمانتنامه بانكي و ضمانتنامههاي صادره از سوي مؤسسات اعتباري غير بانكي مورد تأييد بانك مركزي ب: اصل فيش واريز وجه نقد به شماره حساب IR960100004001045404016095با شناسه واريز 385105374295110850000000000133 نزد بانك مركزي به نام شركت پژوهش و فناوري پتروشيمي)
توضيحات:
- لازم است مناقصهگران اصل مدارك پاكت الف (وديعه) خود را تا قبل از جلسه گشايش پاكات به آدرس: تهران، ميدان ونك، خيابان ملاصدرا، خيابان شيرازجنوبي، كوچه سرو، پلاك 27، دبيرخانه كميسيون مناقصات ارسال نمايند. (تلفن تماس: 88607072-021)
- اقلام موضوع مزايده در مركز اراك اين شركت واقع در اراك، كيلومتر 21 جاده بروجرد، جنب پتروشيمي شازند ميباشد.
- قيمتهاي فوق، قيمت برآورد پايه كارشناس دادگستري و بدون احتساب ماليات برارزش افزوده است. قيمت پيشنهادي تا كمتر از 10 درصد قيمت برآورد كارشناسي مورد پذيرش قرار خواهد گرفت و به قيمت پيشنهادي كه بيش از 10 درصد از قيمت كارشناسي كمتر باشد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.
- كليه اقلام به صورت يكجا به فروش ميرسد، لذا به پيشنهادات ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد.
- برنده مزايده بايد حداكثر ظرف مدت 15 روز از تاريخ ابلاغ برنده در سامانه ستاد، نسبت به واريز وجه مزايده اقدام نمايد.
- در صورت نياز به تعويض كيسهها و بستهبندي ضايعات، كليه فعاليتهاي مربوط به تعويض كيسههاي محصولات شامل تأمين كيسهها و تعويض آنها به عهده و هزينه برنده مزايده است.
- لازم است برنده مزايده ظرف مدت دو ماه پس از واريز مبلغ مزايده و در ساعات اداري نسبت به بارگيري مواد وخروج آنها از سايت اقدام نمايد. نگهداري كالا بعد از مهلت دو ماهه فوق متضمن هزينه انبارداري خواهد بود كه روزانه يك دهم درصد از مبلغ پيشنهادي است.
- شركت هيچگونه تعهدي جهت تأمين ليفتراك و كفي و نيروي انساني جهت بارگيري مواد تقبل نميكند و هزينه بارگيري، حمل، هرگونه ماليات و عوارض متعلقه در ارتباط با اين مزايده به عهده برنده مزايده خواهد بود.
- ساير شرايط در اسناد مزايده آمده است.
- چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشدهايد، جهت انجام مراحل عضويت با شمارههاي: مركز تماس: 41934-021، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 تماس حاصل فرماييد و يا به آدرس اينترنتي سامانه مراجعه نماييد.
کدفراخوان: 24.372.334
شماره مجوز: 1399.4171
روابط عمومي
∎
نظر شما