شناسهٔ خبر: 43583181 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندارپلدختر:

تعطیلی یک هفته ای پلدختر به دلیل کرونا / با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد

حسن رضاییان گفت: از امروز سه شنبه تا پایان هفته کلیه ادارات و بانک های سطح شهرستان به علت شرایط فوق خطر کرونایی تعطیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رضاییان در این خصوص به رسانه ها ،اظهار کرد: از امروز  سه شنبه تا پایان هفته کلیه ادارات و بانک های سطح شهرستان به علت شرایط فوق خطر کرونایی به منظور رعایت فاصله اجتماعی و قطع زنجیره کرونا تعطیل خواهد شد.

فرماندار پلدختر در خصوص تعطیلی اماکن مختلف نیز افزود: پاساژ ها، اماکن تجاری  ، فروشگاههای زنجیره ای ، اماکن ورزشی ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی، بازار املاک و خودرو ، خدمات کامپیوتری و چاپخانه ها ، فروشگاه های پارچه و پوشاک ، سینما ،  دانشگاهها، مدارس و‌حوزه های علمیه ، تالار پذیرایی، رستوران و آرایشگاهها، اماکن و  سالن های ورزشی و دیگر مشاغلی که در جدول قید شده از فردا به مدت یک هفته( تا دوشنبه هفته آینده) تعطیل خواهند بود و در صورت نیاز این زمان تمدید می شود.

رضاییان  تصریح کرد : از روز سه شنبه ساعت ۸ صبح محدودیت ها با حضور  ادارات صمت ، اصناف و تعزیرات با همکاری نیروی انتظامی اعمال شده  و آرامستانها تعطیل و برگزاری هرگونه‌ مجالس عزا و عروسی تحت هر شرایطی ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد.

فرماندار  پلدختر ضمن تاکید بر لزوم توجه مدیران به اجرای دستورالعمل های ستاد مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به اینکه  تا پایان هفته ادارات  و بانک های این شهرستان تعطیل  هستند،خاطر نشان کرد : دستگاه های خدمت رسان به منظور ارائه خدمات، کشیک لحاظ نمایند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما