شناسهٔ خبر: 43576289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پلدختر به ایستگاه تعطیلی رسید

مهران مریدی

فرماندار پلدختر از تعطیل بانک‌ها و ادارات این شهرستان تا پایان هفته جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسن رضائیان شامگاه پنجم آبان ماه اظهار کرد: از سه‌شنبه ششم آبان تا پایان هفته همه ادارات و بانک‌های سطح شهرستان به علت شرایط فوق خطر کرونایی به منظور رعایت فاصله اجتماعی و قطع زنجیره کرونا تعطیل هستند.

وی ادامه داد: پاساژها، اماکن تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن ورزشی، لوازم بهداشتی و آرایشی، مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی، بازار املاک و خودرو، خدمات کامپیوتری و چاپخانه‌ها، فروشگاه‌های پارچه و پوشاک، سینما، دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه، تالار پذیرایی، رستوران و آرایشگاه‌ها، اماکن و  سالن‌های ورزشی و دیگر مشاغل خطرناک تا دوشنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود و در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود.

رضائیان افزود: از سه‌شنبه ساعت ۸ صبح محدودیت‌ها با حضور ادارات صمت، اصناف و تعزیرات و با همکاری نیروی انتظامی اعمال خواهد شد.

فرماندار پلدختر اضافه کرد: آرامستان‌ها تعطیل و برگزاری هرگونه‌ مجالس عزا و عروسی تحت هر شرایطی ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه مدیران به اجرای دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا، تأکید کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان به منظور ارائه خدمات، کشیک لحاظ کنند.

انتهای پیام

نظر شما