شناسهٔ خبر: 43518508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۹۰۰ باشگاه متقاضی دریافت وام کرونا در خراسان رضوی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۹۰۰ باشگاه ورزشی خراسان رضوی متقاضی دریافت وام کرونا می‌باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حاشیه افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان زبرخان گفت: با شیوع ویروس کرونا تعطیلی مراکز ورزشی را شاهد بودیم که موجب آسیب جدی شد و باشگاه‌های خصوصی متاسفانه خسارت سنگینی را متحمل شدند.
 
او افزد: اما از طریق وام‌ها و تسهیلاتی که دولت در این خصوص در نظر گرفته بود مبلغی بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان متقاضی دریافت وام آسیب دیدگی ورزشی از سوی ۹۰۰ متقاضی در خراسان رضوی داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی  ادامه داد: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در اختیار باشگاه داران قرار گرفته است که به‌زودی سایر متقاضیان هم این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

فتاحی با اشاره به اینکه شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان از اعتبارات نفتی برخوردار نیستند و تنها پنج شهرستان از این اعتبارات بهره مند‌می‌باشند بیان کرد: این شهرستان‌ها ۲۷ درصد اعتبارات توسعه متوازن و استانی می‌گیرند که نیشابور اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در سال ۹۹ دارد.

او تصریح کرد: در دو ساله اخیر هیچگونه اعتبار قابل توجهی به خراسان رضوی تخصیص نیافته است و تاکنون یک ریال اعتبار عمرانی نداشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: اعتبارات تعمیرات را به‌صورت ویژه برای تمام شهرستان‌های خراسان رضوی دیده‌ایم که اگر تخصیص اعتبارات خوب باشد می‌توانیم کف پوش‌های شهرستان‌ها را بازسازی کنیم.

بیشتر بخوانید

فتاحی اظهار کرد: ترمیم سالن‌های ورزشی زبرخان در دستور کار است و چمن مصنوعی این  شهرستان را در سال آینده کلید خواهیم زد و همچنین کف پوش سالن ورزشی شهر قدمگاه تهیه شده که با همکاری شهرداری و فرمانداری انشالله هر چه زودتر به بهره برداری خواهد رسید.

او با اشاره به تأسیس اداره ورزش و جوانان زبرخان افزود: به محض اینکه به همت فرماندار شهرستان، ساختمان این اداره تهیه شود، حکم ریاست اداره را ابلاغ خواهیم کرد.

دستاورد‌های سفر مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به نیشابور و زبرخان تامین اعتبار سالن صخره نوردی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان، شروع پروژه استخر مجموعه انقلاب بعد از ۱۵ سال، موافقت با اختصاص رینگ بوکس، زمین چمن مصنوعی برای روستای دستجرد آقا بزرگ و پیست دوچرخه سواری تمرینی می‌باشد.

انتهای پیام//ر. ح

نظر شما