شناسهٔ خبر: 43494041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سون هیونگ مین:

وقتی بچه بودم مورینیو قهرمان می شد!

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام از کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو بسیار خوشحال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین در این فصل و زیر نظر مورینیو شروع فوق العاده ای در لیگ برتر داشته و با زدن هفت گل، یکی از بخت های مسلم کسب عنوان آقای گلی محسوب می شود. حالا سون هیونگ مین در مصاحبه ای کار کردن زیر نظر سرمربی پرتغالی را شیرین و مفرح توصیف کرد.

 

سون هیونگ مین گفت: "بعضی از افراد به اشتباه مورینیو را درک کرده و می فهمند. شاید آنها نظر متفاوتی نسبت به آنچه او واقعا است داشته باشند، اما ما هر روز مورینیو را می بینیم و فضای خوبی در زمین تمرین تاتنهام حکمفرما است.

 

 

ما هر روز در هنگام تمرین لحظات مفرحی داشته و می خندیم و شما این موضوع را می توانید در مستند منتشر شده توسط کمپانی آمازون نیز ببینید. مورینیو ذهنیت برنده ای دارد و همه ما اعتقاد داریم که او می تواند تاتنهام را به موفقیت رسانده و عملکرد ما را به سمت سطح بالاتری سوق دهد.

 

رفتار مورینیو با ما همیشه فوق العاده بوده و من در خاطر دارم زمانیکه او راهی باشگاه تاتنهام شده و هدایت اسپرز را بر عهده گرفت من چه حسی داشتم. حالا کسی سرمربی تاتنهام شده که یکی از موفق ترین سرمربیان در فوتبال است و این باورنکردنی است. اولین باری که با او ملاقات کردم، این موضوع را باور نداشتم. زیرا وقتی من بچه بودم مورینیو موفق به کسب قهرمانی می شد و حالا او سرمربی من است.

نظر شما