شناسهٔ خبر: 43475542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سون هیونگ مین: اولین دیدار با مورینیو باورنکردنی بود زیرا همیشه او را در تلویزیون دیده بودم

احمدرضا بختیاری

ستاره کره‌ای اسپرز به تمجید از سرمربی این تیم می پردازد.

صاحب‌خبر -

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام در اواسط فصل گذشته و پس از اخراج مائوریسیو پوچتینو، به عنوان سرمربی تاتنهام منصوب شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، سون هیونگ مین، وینگر کره‌ای باشگاه تاتنهام به تمجید از مورینیو می پردازد و معتقد است که او روزی این باشگاه را به موفقیت خواهد رساند. از سون راجع به اولین ملاقاتش با مورینیو سوال شد و او پاسخ داد:

باورنکردنی بود. اولین باری که او را دیدم، برایم قابل باور نبود زیرا من همیشه او را در تلویزیون تماشا کرده بودم، زمانی که یک کودک بودم و او در حال فتح جام های زیادی بود. اکنون من با او کار می کنم و یک سال است که در کنار یکدیگر کار کرده ایم و این خارق العاده است. برخی از مردم درک اشتباهی از سرمربی ما دارند. دیدگاه و نظرات آن ها نسبت به شخصیت واقعی او متفاوت است. با این حال، ما هر روز او را می بینیم و جو فوق العاده‌ای در تمرینات ما وجود دارد. ما هر روز در تمرینات می خندیم و خوشحال هستیم. این را می توانید در مستند آمازون مشاهده کنید. او ذهنیت یک برنده را دارد و همه ما باور داریم که مورینیو می تواند تیم ما را به موفقیت و سطح بالاتری برساند.

همچنین بخوانید:

تاتنهام در آستانه تمدید قرارداد سون هیونگ مین

 تاتنهام به دنبال تمدید قرارداد سون هیونگ مین

 

نظر شما