شناسهٔ خبر: 66588845 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکس‌| وداع تلخ تیلور؛ صحبت‌های جادوگر آمریکایی پس از خداحافظی

ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آنچه همه تصور می‌کردند اکنون درست است: دیوید تیلور، ستاره انستیتوی کشتی پن استیت آمریکا، از رقابت‌های ورزشی کناره گیری کرد. هنگامی که تیلور شغل سرمربیگری در ایالت اوکلاهاما را پذیرفت، اینطور به نظر می‌رسید که دوران رقابت او با کشتی آزاد تمام شده است.

به گزارش ورزش سه، تیلور در مراسم مطبوعاتی معارفه خود در استیل واتر ساعتی پیش این شایعه را تایید کرد و گفت که هم او و هم توماس گیلمن دستیارش در باشگاه کشتی اوکلاهوما سیتی به تازگی دوران رقابتی خود را به پایان رسانده‌اند.

2020480

گیلمن در آیووا کشتی می‌گرفت و پس از دوران دانشگاهی‌ به باشگاه کشتی Nittany Lion ملحق شده بود و دوران حرفه‌ای‌اش مانند تیلور به پایان رسید. در مسابقات انتخابی المپیک که ماه گذشته در هپی ولی برگزار شد، تیلور برای صعود به پاریس باید حریفان خود را از پیش رو بر می‌داشت اما آرون بروکس جوان نسخه ستاره تیم ملی کشتی آمریکا را پیچید. تیلور بعداً در مطبوعات گفت که می‌دانسته سال 2024 آخرین سال رقابت او خواهد بود. (این اتفاق برای گیلمن هم رخ داد.)

2020481

تیلور که یکی از بهترین‌های جهان در وزن خود است، امیدوار بود که تابستان با کسب دومین مدال طلای متوالی المپیک به پایان برسد، موفقیتی که برای اولین بار در بازی‌های توکیو در سال 2021 به دست آورد. اما با فرض اینکه بروکس بتواند در پاریس شرکت کند، پس از شکست دادن تیلور در دو مسابقه متوالی، او نماینده ایالات متحده در وزن 86 کیلوگرم خواهد بود. البته در صورتی که بروکس نتواند به پاریس برود قرار به جایگزینی تیلور به جای او بود اما صحبت‌های اخیر این کشتی‌گیر مشهور این گمانه را با تردید روبرو می‌کند.

2020478

نکته مهم درباره تیلور و حریفش آرون بروکس، حساسیت فوق العاده ایرانیان به آنها به واسطه رقابت احتمالی در پاریس با حسن یزدانی دیگر فوق ستاره این وزن است.

تیلور امشب در نشست مطبوعاتی خود بعنوان سرمربی تیم اوکلاهوما گفت: من با کناره‌گیری از کشتی در صلح هستم، زیرا هر کاری که می‌خواستم در حرفه‌ام انجام دهم را کردم - همه چیز و حتی بیشتر. و افراد زیادی به من کمک کردند تا این کار را انجام دهم. من با شکست اصلا راحت نیستم. در واقع من از باخت متنفرم ... تازه متوجه شدم که با پایان کارم، می‌خواهم تجربیاتم را در اختیار بچه‌ها بگذارم. من معتقدم این کاری است که می‌توانم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. من معتقدم که می‌توانم مستقیماً روی افرادی که با آنها کار می‌کنم و همچنین روی ورزش کشتی تأثیر زیادی بگذارم. امیدوارم بتوانیم کشتی را در جای بهتری رها کنیم. سفر من به عنوان یک کشتی‌گیر تمام شده اما دوره من به عنوان یک مربی تازه آغاز شده است.

258 258

نظر شما