شناسهٔ خبر: 42923341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

برخورد قاطع با هرگونه تخلف در عرضه کالای اساسی مردم

حسامی از نظارت مستمر بر بازار های استان خبر داد و گفت: با هرگونه تخلف در عرضه و احتکار کالای اساسی مردم برخورد قاطع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فریرز حسامی» امروز(3 مهر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بربازارهای استان به صورت مستمر نظارت می شود.

 

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از برخورد قاطع و قانونی با هرگونه تخلف در عرضه، گرانفروشی و احتکار کالای اساسی مورد نیاز مردم خبرداد و بیان کرد: در بازرسی های به عمل آمده در حوزه نظارت بربازار طی روزهای اخیر پرونده تخلفاتی برای دو واحد عمده فروشی برنج در استان تشکیل شده است.

 

وی ادامه داد:دراستای نظارت بر بازار برای یک واحد عمده فروشی مواد غذایی و عامل توزیع کالای تنظیم بازار به اتهام گران فروشی ۹۸ تن و ۳۳۰ کیلو گرم برنج پاکستانی دولتی به ارزش ۲۹۴ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال پرونده تخلفاتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

حسامی افزود: همچنین برای یک واحد عمده فروشی کالای اساسی تنظیم بازار دولتی که اقدام به فروش ۹۸ تن و ۳۶۰ کیلوگرم برنج بی کیفیت و قیمت پایین به جای برنج‌های دولتی با کیفیت بالا و قیمت بالاتر از نرخ مصوب کرده بود پرونده تخلفاتی به ارزش ۹ میلیارد و ۴۵ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال تشکیل شد.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اظهار کرد: از مردم استان لرستان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف شامل گران فروشی، تقلب، احتکار و… موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

پایان پیام/599

نظر شما