شناسهٔ خبر: 42909609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار همدان:

طرح ممنوعیت ورود آرد به استان همدان به قوت خود باقی است

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: طرح ممنوعیت ورود آرد به استان همدان به قوت خود باقی است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر پورمجاهد عصر چهارشنبه در شورای آرد و نان همدان گفت: سیاست استانی ممنوعیت ورود آرد از سایر مناطق کشور، برای ارتقای کیفیت آرد کارخانه‌های همدان انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: طرح ممنوعیت ورود آرد به استان همدان به قوت خود باقی است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: تمام واحدهای نانوایی باید به طرح ممنوعیت ورود آرد تمکین کرده و از آرد موجود برای تولید نان با کیفیت تلاش کنند.

پورمجاهد با بیان اینکه غیر از آرد، مهارت و توانمندی نانواها در پخت نان بسیار اثرگذار است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، گفت: اتحادیه‌ها باید طبق قانون ۱۵ درصد از بودجه اتحادیه‌ها را صرف آموزش کنند و این موضوع را در اولویت قرار داده و کوتاهی نکنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: نانواهای استان همدان موظف هستند طبق پروانه صادر شده فعالیت کنند و پخت چند نوع نان در واحدهای نانوایی ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

پورمجاهد با بیان اینکه اداره غله و خدمات بازرگانی باید سهمیه نانوایی‌ها متخلف را قطع کرده تا به قانون تمکین کنند، گفت: ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند پخت و عرضه نان نظارت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: به منظور رسیدگی به تخلفات و شناسایی واحدهای خاطی در استان همدان تمام خبازی‌ها باید تابلوی مشخصات خود را در مقابل دید مردم نصب کنند.
 

نظر شما