شناسهٔ خبر: 42909691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون استاندار همدان:

اداره غله و خدمات بازرگانی همدان سهمیه نانوایی‌های متخلف را قطع کند

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بابیان اینکه اداره غله و خدمات بازرگانی همدان باید سهمیه نانوایی‌های متخلف را قطع کند، گفت: پخت چند نوع نان در یک واحد نانوایی ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار؛ ظاهر پورمجاهد عصر چهارشنبه در شورای آرد و نان استان همدان که در استانداری همدان برگزار شد؛ گفت: سیاست استان همدان مبنی بر ممنوعیت ورود آرد از سایر مناطق کشور، برای ارتقای کیفیت آرد کارخانه‌های همدان انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر اینکه طرح ممنوعیت ورود آرد به استان همدان به قوت خود باقی است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود، تاکید کرد: تمام واحدهای نانوایی باید به طرح ممنوعیت ورود آرد تمکین کرده و از آرد موجود برای تولید نان با کیفیت تلاش کنند.

پورمجاهد با بیان اینکه غیر از آرد، مهارت و توانمندی نانواها در پخت نان بسیار اثرگذار است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، گفت: اتحادیه‌ها باید طبق قانون ۱۵ درصد از بودجه اتحادیه‌ها را صرف آموزش کنند و این موضوع را در اولویت قرار داده و کوتاهی نکنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: نانواهای استان همدان موظف هستند طبق پروانه صادر شده فعالیت کنند و پخت چند نوع نان در واحدهای نانوایی ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

پورمجاهد با بیان اینکه اداره غله و خدمات بازرگانی باید سهمیه نانوایی‌های متخلف را قطع کرده تا به قانون تمکین کنند، گفت: ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند پخت و عرضه نان نظارت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: به منظور رسیدگی به تخلفات و شناسایی واحدهای خاطی در استان همدان تمام خبازی‌ها باید تابلوی مشخصات خود را در مقابل دید مردم نصب کنند.

نظر شما