شناسهٔ خبر: 42918699 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون استاندارهمدان:

طرح ممنوعیت ورود آرد به استان به قوت خود باقی است و با متخلفین برخورد قانونی می شود

معاون استاندارهمدان، گفت:طرح ممنوعیت ورود آرد به استان به قوت خود باقی است و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ظاهر پورمجاهد در شورای آردو نان همدان گفت: سیاست استانی ممنوعیت ورود آرد از سایر مناطق کشور، برای ارتقای کیفیت آرد کارخانه‌های همدان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ممنوعیت ورود آرد از خارج استان به قوت خود باقی است، گفت: همه واحدهای نانوایی باید به طرح ممنوعیت ورود آرد تمکین کرده و از آرد موجود برای تولید نان با کیفیت تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، گفت: غیر از آرد، مهارت و توانمندی نانواها در پخت نان بسیار اثرگذار است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی افزود: اتحادیه‌ها باید طبق قانون، ۱۵درصد از بودجه اتحادیه‌ها باید صرف آموزش کنند و این موضوع را در اولویت قرار داده و کوتاهی نکنند.

پورمجاهد، تصریح کرد: نانوایی‌های استان موظف هستند طبق پروانه صادر شده فعالیت کنند و پخت چند نوع نان در واحدهای نانوایی ممنوع و تخلف محسوب می‌شود.

وی گفت: اداره غله و خدمات بازرگانی سهمیه نانوایی‌ها متخلف را قطع کرده تا به قانون تمکین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند پخت و عرضه نان نظارت بیشتری داشته باشند، گفت: به منظور رسیدگی به تخلفات و شناسایی واحدهای خاطی در استان، تمام خبازی‌ها باید تابلوی مشخصات خود را در مقابل دید مردم نصب کنند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما