شناسهٔ خبر: 42813686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس:

بزرگی و رشادت شهدا برای همه دنیا یک درس بزرگ است

شیراز- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس، گفت: بزرگی و رشادت شهدا برای همه دنیا، آزادی خواهان جهان و دوست داران اهل بیت (ع) یک درس بزرگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین امیدی، ظهر سه شنبه در دهمین جلسه «سه شنبه‌های تکریم» استان فارس که به صورت مجازی و با حضور خانواده شهید «مجید شجاعی» از شهرستان کازرون برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی، بزرگ مردی و ایثارگری مردانی است که هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس اضافه کرد: بزرگی و رشادت شهدا برای همه دنیا، آزادی خواهان جهان و دوست داران اهل بیت (ع) یک درس بزرگ است.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب این برنامه به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدت هاست در حال پیگیری است و اجرا می‌شود، اظهار کرد: دعای خانواده شهدا که با قلب حزین دعا می‌کنند، مورد پذیرش خداوند است به ویژه جوانان و نوجوانان را دعا کنید که تحت هجمه‌های شدید دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین آئین طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» استان فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهلمین سالگرد این ایام، طی دیدار «محمدرضا بشارتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید رجایی» مسجد «حاج قنبر نیاکان» با خانواده شهید «مجید شجاعی» و با حضور حجت الاسلام «محمد صباحی»، امام جمعه کازرون و «داریوش دهقان»، فرماندار این شهرستان و سایر مسئولین محلی برگزار شد که با حضور مجازی صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همراه بود و از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

نظر شما