شناسهٔ خبر: 42685995 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا| شکست سنگین الدحیل در حضور رضاییان/ صدرنشینی السد در گروه D با پیروزی برابر العین

یاران رامین رضاییان در آغاز دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با شکست سنگینی برابر حریف اماراتی مواجه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های الدحیل قطر و الشارجه امارات امشب (جمعه) در چهارمین دیدار خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار گرفتند که این بازی به برتری 4 بر 2 الشارجه انجامید.

دو گل تیم الدحیل قطر را عبدالله عبدالسلام الاحرق (12) و المعز علی (70) به ثمر رساندند. گل‌های تیم اماراتی هم توسط خالد باوزیر (22)،  ماجد سرور (62)، ایگور کورونادو (72 - پنالتی) و کایو لوکاس (90) وارد دروازه سرخپوشان دوحه شد.

رامین رضاییان در این بازی در ترکیب اصلی تیم الدحیل حضور داشت و یک کارت زرد هم در دقیقه هفتم این بازی از داور دریافت کرد.

در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم التعاون عربستان با شش امتیاز صدرنشین است. تیم‌های الدحیل قطر (شش امتیاز)، پرسپولیس ایران (چهار امتیاز) و الشارجه امارات (چهار امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

در نخستین دیدار امشب گروه D لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم السد قطر با نتیجه 4 بر صفر برابر العین امارات پیروز شد. بغداد بونجاح (26 و 70)، اکرم عفیف (56) و رودریگو تاباتا (86) زننده چهار گل تیم السد در این بازی بودند.

تیم السد قطر با کسب این پیروزی هشت امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی گروه D صعود کرد. تیم‌های النصر عربستان (هفت امتیاز)، سپاهان ایران (سه امتیاز) و العین امارات (یک امتیاز) نیز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

 

انتهای پیام/

نظر شما