شناسهٔ خبر: 42686069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

شکست سنگین الدحیل در حضور رضاییان

یاران رامین رضاییان در آغاز دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با شکست سنگینی برابر حریف اماراتی مواجه شدند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های الدحیل قطر و الشارجه امارات امشب (جمعه) در چهارمین دیدار خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار گرفتند که این بازی به برتری 4 بر 2 الشارجه انجامید.

دو گل تیم الدحیل قطر را عبدالله عبد السلام الاحرق (12) و المعز علی (70) به ثمر رساندند. گل‌های تیم اماراتی هم توسط خالد باوزیر (22)، ماجد سورور (62)، ایگورکورونادو (72 - پنالتی) و کایو لوکاس (90) وارد دروازه سرخپوشان دوحه شد.

رامین رضاییان در این بازی در ترکیب اصلی تیم الدحیل حضور داشت و یک کارت زرد هم در دقیقه هفتم این بازی از داور دریافت کرد.

در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم التعاون عربستان با شش امتیاز صدرنشین است. تیم‌های الدحیل قطر (شش امتیاز)، پرسپولیس ایران (چهار امتیاز) و الشارجه امارات (چهار امتیاز) رتبه‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

در نخستین دیدار امشب گروه D لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم السد قطر با نتیجه 4 بر صفر برابر العین امارات پیروز شد. بغداد بونجاح (26 و 70)، اکرم عفیف (56) و رودریگو تاباتا (86) زننده چهار گل تیم السد در این بازی بودند.

تیم السد قطر با کسب این پیروزی هشت امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی گروه D صعود کرد. تیم‌های النصر عربستان (هفت امتیاز)، سپاهان ایران (سه امتیاز) و العین امارات (یک امتیاز) در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما