شناسهٔ خبر: 42245001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فراخوان اولویت‌های پژوهش و فناوری استان آذربایجان‌شرقی در سال ۱۳۹۹

دبیرخانه کارگروه آموزش، پژوهش، فن‌آوری و نوآوری استان آذربایجان‌شرقی مستقر در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، عناوین اولویت‌های پژوهش و فن‌آوری استان در سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، دبیرخانه کارگروه آموزش، پژوهش، فن‌آوری و نوآوری استان آذربایجان‌شرقی مستقر در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، عناوین اولویت‌های پژوهش و فن‌آوری استان در سال  ۱۳۹۹را منتشر کرد.

براساس این گزارش؛ این فراخوان در دو مرحله انجام خواهد شد که مرحله نخست آن با سه موضوع «تدوین استراتژی و برنامه عملیاتیِ بازاریابی، تبلیغات و آموزش گردشگری استان در حوزه سلامت، اکوتوریسم و غذایی»،  «تهیه و تدوین اطلس سرمایه گذاری استان (با محوریت سند آمایش سرزمین و سند تدبیر توسعه استان)» و «تحلیل عواقب عدم رعایت حریم گسل‌های مهم در ساخت و ساز و تعیین مناطق پرخطر و مستعد لغزشی» انجام می‌گیرد.

علاقمندان پس از تکمیل فرم پروپوزال و RFP طرح‌های پیشنهادی، فایل مربوطه را به دبیرخانه کارگروه آموزش، پژوهش، فن‌آوری و نوآوری استان از طریق پست الکترونیکی به نشانی mosazadeh.e@mporg.ir  ارسال نمایند ضمنا علاقمندان می‌توانند هرگونه سوال خود را از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۳۹۴۲۶۵ و ۳۳۳۰۶۱۰۲ از دبیرخانه مطرح نمایند.

لازم به ذکر است، مهلت ارسال طرح‌های پژوهشی تا 31 شهریورماه تعیین شده است.

انتهای پیام/60026/س

نظر شما