شناسهٔ خبر: 66686138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسوول امر تبلیغ کاروان زیرسایه خورشید عنوان کرد؛

اعزام ۱۵ کاروان زیر سایه خورشید در سطح بین الملل به کشورهای همسو

اراک-مسوول امر تبلیغ کاروان زیرسایه خورشید گفت: ۱۵ کاروان زیر سایه خورشید در سطح خارجی و بین الملل به کشورهای همسو با اهداف انقلاب اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقریه شامگاه چهارشنبه در نشست خبرنگاران اراک با خادمان حرم رضوی که در قالب کاروان زیر سایه خورشید میهمان شهر اراک بودند، اظهار کرد: این طرح با حضور ۷۰ کاروان برای هفدهمین سال متوالی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی ایجاد دسترسی به معنویت حرم امام رضا (ع) برای همه نقاط کشور را از اهداف شکل‌گیری کاروان زیرسایه خورشید عنوان کرد.

مسؤول امر تبلیغ کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه ۱۵ کاروان زیر سایه خورشید در سطح خارجی و بین‌الملل به کشورهای همسو با اهداف انقلاب اعزام شدند
گفت: امسال در ۱۵ استان کشور، حدود ۲۰۰ نفر از خادمان حرم رضوی در قالب ۷۰ کاروان در سراسر کشور حضور یافتند.

اعزام ۱۵ کاروان زیر سایه خورشید در سطح بین الملل به کشورهای همسو
حجت الاسلام باقریه افزود: اکنون شمار خادمیاران رضوی در کشور، به مراتب از خادمان مشهد بیشتر است که یک افتخار است و خادمیاران رضوی در تمام صنوف و مشاغل فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه پرچم به منزله حرم است، افزود: تلاش داریم آرزوهای هموطنان به حقیقت بپیوندد و باید اذعان داشت این کاروان شکل گرفته تا ارتباط قلبی بین دوستداران آقا امام رضا و حرم شکل بگیرد.

مسؤول امر تبلیغ کاروان زیر سایه خورشید گفت: دشواری و فشردگی بیش از اندازه سفر کاروان زیر سایه خورشید، خارج از توان بانوان است و به همین دلیل آستان مقدس حرم رضوی در حال حاضر برنامه‌ای برای مشارکت بانوان در قالب این کاروان را ندارد.

حجت الاسلام باقریه گفت: پرچم مقدس حرم امام رضا، امیدآفرین فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.
وی افزود: اجرای طرح کاروان زیر سایه خورشید، در عرصه میدانی به لحاظ فرهنگ سازی عمومی و ارتباط نسل جدید شیعه با معارف اهل بیت (ع)، نقش برجسته ای دارد.

مسؤول امر تبلیغ کاروان زیر سایه خورشید گفت: توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب و نگرش تمدن سازی در فضای کنونی جامعه امری ضروری است.

حجت الاسلام باقریه تاکید کرد: آستان مقدس حضرت رضا (ع)، موضوع فرهنگ عمومی و فرهنگ سازی را به عنوان یک رسالت برای خود تعریف کرده و این مهم مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب نیز است.

نظر شما