شناسهٔ خبر: 4221146 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حکیمی‌پور در گفت‌وگو با تسنیم:

بسیاری از مشکلات با معجزه همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت حل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اقتصاد مقاومتی با همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت محقق می‌شود و وقتی فاصله بین دولت و ملت کم شود، می‌توانیم شاهد پیشرفت در همه زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باشیم.

صاحب‌خبر -

احمد حکیمی‌پور رئیس سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شعار امسال با عنوان "دولت و ملت, همدلی و هم‌زبانی" گفت: شعار امسال هم شعار راهبردی و و هم کاربردی است و منطیق با واقعیت‌های جامعه ماست، اگر همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت تحقق یابد، معجزه‌ای در کشور خواهد شد و با توان شکل‌گرفته از همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی افزود: با تحقق شعار امسال قطعا شاهد شکوفایی در همه عرصه‌ها خواهیم بود و البته ما امیدوارم همه کمک کنند تا این همدلی و هم‌زبانی بین ملت و دولت و همه قوا شکل بگیرد و با همبستگی و انسجام، همه برای تحقق اهداف ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در چارچوب منافع ملی تلاش کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی با همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت محقق می‌شود، تصریح کرد: وقتی دولت و ملت همدیگر را درک کنند و فاصه را کم کنند و ظرفیت‌های معطل مانده به صحنه بیایند، می‌توانیم شاهد پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌های اقتصادی سیاسی و فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما