شناسهٔ خبر: 4219278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه قصرشیرین: همراهی ملت با دولت برپیشرفت نظام اسلامی می افزاید

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین گفت: همراهی ملت با دولت و تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب بر عظمت، اقتدار و پیشرفت هرچه بیشتر نظام اسلامی می افزاید.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی روز شنبه با تبریک نوروز 94 و آرزوی سالی پر از موفقیت و سلامتی برای ملت ایران اسلامی افزود: دولت و ملت با همدلی و هم زبانی باید برای پیشرفت نظام دینی حرکت کنند.

وی تصریح کرد: دولت به عنوان خدمتگزار و مردم نیز به عنوان صاحبان اصلی نظام اسلامی باید شعار نورانی رهبر معظم انقلاب را سرلوحه عمل خود قرار دهند و در راه اعتلای نظام الهی با تمام وجود حرکت کنند.

ملکی گفت: دولت نیز باید در راه خدمتگزاری به مردم حرکت کرده و با صداقت خدمات ارایه شده را برای مردم بازگو کند و دولتمردان هم باید با همدلی با یکدیگر همراه با دیگر قوای نظام اسلامی در راه خدمت صادقانه به مردم با خلوص نیت حرکت کردند.

وی اظهار کرد: مردم همانطور که با دیدگاه الهی دولت و نظام اسلامی را با همدلی تمام تاکنون یاری کرده اند بیش از پیش با همراهی خود امسال نیز یاری کنند تا شاهد اقتدار و شکوه نظام اسلامی در جنبه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باشیم.

امام جمعه قصرشیرین گفت: اگر مردم در شرایط مختلف با دولت همراه باشند که بحمدالله تاکنون بوده اند، بسیاری از مشکلات رفع می شود.

وی افزود: در تمام مسایل مختلف باید رابطه و حمایتهای بین دولت و ملت دو طرفه با نیت درونی و زبانی باشد تا شاهد پیشرفت نظام اسلامی باشیم.

3012/8066

نظر شما