شناسهٔ خبر: 4218464 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رییس دادگستری سیستان وبلوچستان در گفت‌و‌گو با میزان:

ارتباط نزدیک مردم و دستگاه قضا راهکاری در تحقق نامگذاری شعار سال ۹۴است

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری استان سیستان وبلوچستان گفت: ارتباط تنگاتنگ و نزدیک بین مردم و دستگاه قضا در واقع راهکاری موثر در تحقق نامگذاری شعار سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری است.

«حجت الاسلام ابراهیم حمیدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی درباره نامگذاری سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» و تحقق آن در دستگاه قضا اظهار کرد: همدلی و هم زبانی در مرحله اول باید بین قوا صورت گیرد و در واقع دستگاه قضا، مجلس و دولت با ایجاد همدلی و هم گرایی در توسعه و پیشرفت کار‌ها نقش و برنامه‌های سال جدید نقش تاثیر گذاری دارند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی با تبدیل مجازات‌های جایگزین حبس و بهره‌مندی از عفو و بخشش در مورد مجرمان و متهمانی که دارای صلاحیت‌ها و شاخص‌های لازم هستند نیز گامی در راستای تحقق نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری خواهد بود.

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه مردم همواره به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند و وفادار هستند، خاطر نشان کرد: افزایش همدلی و هم زبانی بین مردم و دستگاه قضایی سبب افزایش خوش بینی مردم به نظام و دولت می‌شود.

وی افزود: ارتباط تنگاتنگ و نزدیک بین مردم و دستگاه قضا در واقع راهکاری موثر در تحقق نامگذاری شعار سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری است.

رییس کل دادگستری استان سیستان وبلوچستان در پایان گفت: همه دستگاه به ویژه قوه قضاییه باید در تحقق نامگذاری سال ۹۴، به نام سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» گام‌های موثری را بردارد تا این امر محقق شود.

نظر شما