شناسهٔ خبر: 41226389 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

تبریک بسیج اساتید دانشگاه آزاد به سرپرست جدید معاونت فرهنگی این دانشگاه

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری تشکر و انتصاب جهان بین را تبریک گفت.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری تشکر و انتصاب فرزاد جهان بین سرپرست جدید معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه را تبریک گفت. بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به حجت‌الاسلام کلانتری؛ در این نامه آمده است: بدون سرمایۀ فرهنگی امکان تربیت انسان دانشگاهی وجود ندارد. همکاری صمیمانه جنابعالی با بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در طول دوره سکان داری عرصه فرهنگ دانشگاه، ریشه در روحیه والای بسیجی و انقلابی حضرتعالی دارد، روحیه‌ای که در سال‌های طولانی مسئولیت‌های مهم از جمله در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مجاهدت و مبارزه علمی و عملی در فتنه ۸۸ برگ زرینی در کارنامه فعالیتی حضرتعالی است. در بخش دیگری از این نامه آمده است: حضور حضرتعالی در دانشگاه آزاد اسلامی نیز منشا برکات و خدمات ارزشمندی در پیاده سازی مطالبات امام خامنه‌ای در حوزه‌های مختلف دینی و فرهنگی بوده است. از جمله اقدامات ارزنده حضرتعالی در گسترش فضای انقلابی بکارگیری نیروهای کارآمد و دغدغه مند و دارای روحیه انقلابی و ولایی در مسئولیت‌های فرهنگی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی است و اثرات آن مستدام خواهد بود. در بخش پایانی این نامه بیان شده است: شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و کانون‌های استادی دانشگاه آزاد اسلامی، مراتب قدردانی را از زحمات حضرتعالی در طول دوره مسئولیت فرهنگی دانشگاه آزاد اعلام و ضمن خدا قوت و آرزوی سلامتی، توفیقات روز افزون حضرتعالی را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌کند.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به جهان بین؛ در بخشی از این نامه آمده است: انتصاب جنابعالی بعنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که نشان از سوابق ارزشمند مکتبی، انقلابی و علمی جنابعالی است را تبریک عرض کرده و از خداوند قادر متعال دوام توفیقات جنابعالی را مسئلت داریم، شایان ذکر است بسیج اساتید بدون قید و شرط بمنظور تحقق انتظارات نائب امام زمان در دانشگاه آمادگی خود جهت همکاری با حضرتعالی را اعلام می دارد. انتهای پیام/

نظر شما