شناسهٔ خبر: 41216933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجلیل اساتید بسیجی از خدمات حجت‌الاسلام کلانتری در دانشگاه آزاد و تبریک به فرزاد جهان‌بین

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از خدمات حجت‌الاسلام کلانتری در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد قدردانی کرده و انتصاب فرزاد جهان‌بین به عنوان سرپرست این معاونت را هم تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیام های جداگانه ای از خدمات حجت‌الاسلام کلانتری معاون فرهنگی سابق دانشگاه آزاد قدردانی کرده و انتصاب فرزاد جهان بین به عنوان سرپرست این معاونت را هم تبریک گفت.

در پیام بسیج اساتید خطاب حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری آمده است:

بدون سرمایۀ فرهنگی امکان تربیت انسان دانشگاهی وجود ندارد.

همکاری صمیمانه جنابعالی با بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در طول دوره سکان داری عرصه فرهنگ دانشگاه، ریشه در روحیه والای بسیجی و انقلابی حضرتعالی دارد، روحیه ای که در سالهای  طولانی مسئولیت های مهم از جمله در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مجاهدت و مبارزه علمی و عملی در فتنه ۸۸ برگ زرینی در کارنامه فعالیتی حضرتعالی است. 

حضور حضرتعالی در دانشگاه آزاد نیز منشا برکات و خدمات ارزشمندی در پیاده سازی مطالبات امام خامنه ای در حوزه های مختلف دینی و فرهنگی بوده است. از جمله اقدامات ارزنده حضرتعالی در گسترش فضای انقلابی  بکارگیری نیروهای کارآمد و دغدغه مند و دارای روحیه انقلابی و ولایی در مسئولیت های فرهنگی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و اثرات آن مستدام خواهد بود.

شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و کانون های استادی  دانشگاه آزاد اسلامی، مراتب قدردانی را از زحمات حضرتعالی در طول دوره مسئولیت فرهنگی دانشگاه آزاد اعلام و ضمن خدا قوت و آرزوی سلامتی، توفیقات روز افزون حضرتعالی را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می نماید.

در پیام بسیج استاد دانشگاه آزاد به جهان بین هم آمده است:

 انتصاب جنابعالی بعنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که نشان از سوابق ارزشمند مکتبی، انقلابی و علمی جنابعالی است را تبریک عرض نموده و از خداوند قادر متعال دوام توفیقات جنابعالی را مسئلت داریم.

شایان ذکر است بسیج اساتید بدون قید و شرط  بمنظور تحقق انتظارات نائب امام زمان در دانشگاه آمادگی خود جهت همکاری با حضرتعالی را اعلام می دارد.

انتهای پیام/

نظر شما