شناسهٔ خبر: 41098447 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار مشروح ۱۳ جمعه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۹

جشن میلاد امام هشتم شیعیان امام رضا (ع)؛ وزیر راه و شهرسازی: مهار بازار مسکن و کرونا از آنچه فکر می‌کنید، به شما نزدیک‌تر است مهمترین عناوین این بخش خبری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
* مردم ایران و عاشقان آل ا... از سراسر جهان، اکنون همه به مشهد رفته اند، با پای دل. آری قطعه‌ای از بهشت، باید هم این گونه باشد. وقتی دست هایت دعاگویان، به سمت حرم، قد می‌کشد، حاجتت را گفته باشی یا نه، می‌شوند. غریب الغرباست و همه را مهربانانه در آغوش می‌کشد.
<div id="video-display-embed-code_297638" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797363/297638?width=400&height=300"></script></div>

* وزیر راه و شهرسازی معتقده مصوبه دولت درخصوص تعیین میزان افزایش اجاره بها، تونسته اوضاع بازار مسکن رو کمی آرام و وضع لجام گسیخته را مهار کنه! قضاوت درباره این حرف با مستاجر‌ها. اما آنچه در این روز‌ها بیشتر اهمیت داره اینکه، در این شرایط اقتصادی، مالکان، با رعایت انصاف، هوای مستاجران را داشته باشن.

* کرونا ادامه دارد و از آنچه فکر می‌کنید، به شما نزدیک‌تر است. هر ۱۰ دقیقه یک هموطن را براثر ابتلا به کرونا از دست میدهیم. کووید ۱۹، تاکنون واکسن و درمان قطعی ندارد، ممکن است پایانی تلخ داشته باشد؛ اگر مراقبت نکنیم.
<div id="video-display-embed-code_297639" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797363/297639?width=400&height=300"></script></div>
* محدودیت‌های هوشمند راهی برای تسهیل زندگی مردم در ایام کرونایی..
معاون وزیر بهداشت گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله ایمنی و دوری از اجتماعات سه محور محدودیت‌های هوشمند کرونایی است.

* در حالیکه دستگاه‌های مسئول از تشدید نظارت بر قیمت کالا‌ها در بازار خبر می‌دهند؛ گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد، مردم، انتظار نظارت‌های قوی‌تر و دقیقتر دارند.

*امضای تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکونی برای افراد کم درآمد در روستا‌ها و حاشیه شهر قم.

* تظاهرات ضد تبعیض و نژادپرستی در آمریکا در ششمین هفته. در پورتلند، نیویورک، سیاتل و شیکاگو معترضان با شعارِ "عدالتی نباشد، صلحی در کار نیست" به خیابان آمدند.
<div id="video-display-embed-code_297640" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797363/297640?width=400&height=300"></script></div>

* شمار مبتلایان جهانی کرونا از مرز یازده میلیون نفر هم فراتر رفت. از این تعداد ۵۲۴ هزار نفر جان باخته و بیش از ۶ میلیون و ۱۵۲ هزار نفر بهبود یافته اند که ۵۵ درصد مبتلایان است.

* رئیس سازمان چای گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از ۶۹ هزار و ۳۰۰ تن برگ سبز چای خریداری شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

* آلبالو، میوه‌ای سرشار از ویتامین؛ مربا و شربتش طرفدار زیاد داره؛ کشور ما سومین تولیدکننده این محصول خوشمزه تابستانی در جهان است.
<div id="video-display-embed-code_297641" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/797363/297641?width=400&height=300"></script></div>

* سالروز ولادت امام علی بن موسی الرضا (ع) به عنوان روز محیط بان نامگذاری شده. محیط بانان با وجود شمار کم، برخورداری حداقلی از مزایا و درگیری با دیگر مخاطرات، همواره حافظان جان برکف میراث طبیعی کشوربوده و هستند.

* نخست‌وزیر فرانسه استعفا داد. چهار روز بعد از شکست حزب «امانوئل مکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه در انتخابات شهرداری‌ها، «ادوارد فیلیپ» نخست‌وزیر این کشور استعفا داد.

* پلیس انگلیس صد‌ها نفر از اعضای یک شبکه بین المللی تبهکاران را بازداشت کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما