شناسهٔ خبر: 39291140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد؛

سرقت نفت از لوله اصلی انتقال نفت تهران به تبریز/۲متهم دستگیر شدند

ملارد- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری و بازداشت ۲ سارق فرآورده‌های نفتی لوله اصلی انتقال نفت تهران به تبریز در یکی از مناطق متروکه غرب استان تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار محسن خانچرلی در گفتگو با خبرنگار مهر، از دستگیری و بازداشت ۲ سارق فرآورده‌های نفتی لوله اصلی انتقال نفت تهران به تبریز در یکی از مناطق متروکه غرب استان تهران خبر داد.

خانچرلی در ادامه با اشاره به اینکه سارقان با توجه به داشتن اطلاعاتی راجع به محل لوله اصلی انتقال نفت و با حفر چاه ۸ متری و شکستن لوله اصلی و نصب یک لوله دیگر توانسته بودند که فرآورده‌های نفتی را سرقت کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه بیان داشت: بنا بر اعترافاتی که متهمین تاکنون داشته اند حدود ۲ ماه این اتفاق افتاده و هر روز از همین طریق بارگیری داشته اند و به فروش می‌رساندند.

وی عنوان داشت: در حال حاضر ۲ نفر اصلی دستگیر شده اند و نفرات بعدی نیز در حال پیگیری هستند و قطعاً افرادی که در این رابطه بوده اند تخصص در انشعاب لوله‌ها داشته اند که از طریق وزارت نفت در حال پیگیری هستیم و متهمان برای بررسی موضوع در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفتند و چهار دیواری متروکه محل ارتکاب جرم نیز پلمب شده است.

نظر شما