شناسهٔ خبر: 39274088 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قدردانی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد از فعالان جهادی مساجد

حجت الاسلام نوری زاده طی پیامی از تلاش‌های ائمه جماعات و فعالان جهادی مساجد، طلاب و فضلای مجاهد در عرصه سلامت و همچنین نیروهای قرارگاه‌های مردمی بهداشت و سلامت در مساجد قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری شبستان : حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، طی پیامی؛ با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد امام زمان (عج)، از تلاش‌های ائمه جماعات و فعالان جهادی مساجد، طلاب و فضلای مجاهد در عرصه سلامت و همچنین نیروهای قرارگاه‌های مردمی بهداشت و سلامت در مساجد قدردانی کرد.

 

متن این پیام به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تعاونوا علی البرّ و التّقوی

 

خداوند می‌فرماید: یکدیگر را بر انجام کارهای خیر و پرهیزکاری یاری نمائید

قرآن کریم. سوره مائده آیه ۲

 

 

ائمه محترم جماعات و فعالان جهادی مساجد

طلاب و فضلای عزیز مجاهد در عرصه سلامت

نیروهای محترم قرارگاه‌های مردمی بهداشت و سلامت در مساجد

 

سلام و درود خداوند بر شما عزیزان. اعیاد سعید ماه شعبان به خصوص ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) را به محضر شریفتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. حضور و همراهی خالصانه و گمنام شما سربازان بی ادعای امام زمان (عجل الله فرجه) و خدمتگزاران دلسوز و پر تلاش خانه‌های خدا و مدافعان حریم امنیت و سلامت جامعه که به صورت شبانه روز در کنار کادر درمانی و پزشکی و تلاشگران عرصه بهداشت و سلامتی، به خدمت رسانی، امدادگری، نجات بخشی بیماران، پاسخ به سوالات، تجهیز و تدفین أموات، با تحمل رنج‌ها و ناملایمات و با قبول سرزنش‌ها و خطرات پرداخته اید و در سفارش مؤکد و عمل به توصیه‌های بهداشت فردی و اجتماعی پیشگام بوده اید، موجب فخر و مباهات برای همه ماست.

 

اینجانب به عنوان خادم مساجد و روحانیت معزز به وجودتان افتخار می‌کنم و فعالیت‌های ارزشمندتان را ارج نهاده و بابت آن تقدیر و تشکر می‌نمایم. از درگاه خداوند متعال، عافیت و سعادت و توفیقات روزافزون شما بزرگواران و صحت و سلامتی کامل برای بیماران و رحمت و مغفرت برای عزیزان از دست رفته (به ویژه شهدای فداکار مدافع سلامت) و صبر و اجر برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌نمایم.

 

امید است إن شاء الله به مدد الطاف بیکران الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه)، هرچه سریع‌تر این بلای عمومی از ملت عزیزمان و آحاد جامعه بشری برطرف گردد.

 

سید ناصر الدین نوری زاده

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام/ 500

نظر شما