شناسهٔ خبر: 39271185 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قدردانی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد از کادر درمانی و نیروهای مردمی

لیلا امیدی

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشیریت امام زمان(عج) از زحمات مستمر مجاهدان عرصه سلامت ؛ پزشکان ، پرستاران فداکار و نیروهای مردمی و کادر دلسوز و پرتلاش درمانی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
 من أحیاها فکأنما أحیا الناس جمیعا

خداوند می فرماید: هر کس انسانی را از مرگ برهاند و به زندگی برگرداند مانند آن است که همه انسانها را زندگی بخشیده است. قرآن کریم. سوره مائده آیه ۳۲
مجاهدان بزرگوار عرصه سلامت ؛ پزشکان ارجمند ، پرستاران فداکار ، نیروهای مردمی و کادر دلسوز و پرتلاش درمانی
سلام و درود خداوند بر شما عزیزان. ایام سال جدید و اعیاد سعید ماه شعبان به خصوص ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه) را به محضرتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. حضور خالصانه شما جهادگران عرصه بهداشت ، درمان و سلامت جامعه که با ایثار و از خودگذشتگی ، متواضعانه و بی ادعا ، همراه با تحمل رنجها و ناملایمات ، در مسیر امداد و نجات جان بیماران به صورت شبانه روز ، همت و تلاش بی دریغ صرف کرده و در روزهایی که سایر مردم به گذراندن تعطیلات کنار خانواده خویش مشغول بوده اند با قبول خطرات و پذیرش بار مسئولیت در خط مقدم مبارزه با بیماری مجاهدت نموده اید ، مایه فخر و مباهات و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است. اینجانب به عنوان خادم خانه های خدا و به نمایندگی از طرف ائمه محترم جماعات و دست اندر کاران مساجد به وجود شریفتان افتخار می کنم و فعالیت های ارزشمندتان را ارج نهاده و بابت آن تقدیر و تشکر می نمایم. از درگاه خداوند متعال ، سلامت و توفیقات روزافزون شما دلسوزان و صحت و سلامتی کامل برای همه بیماران و رحمت و مغفرت برای همه عزیزان از دست رفته ( به ویژه شهدای فداکار مدافع سلامت ) و صبر و اجر عظیم برای بازماندگان ایشان مسئلت می نمایم. امید است إن شاء الله به مدد الطاف بیکران الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) ، هرچه سریع تر سایه این بلای عمومی از سر این ملت شریف و آحاد جامعه بشری برطرف گردد.
انتهای پیام

نظر شما