شناسهٔ خبر: 39273997 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قدردانی رئیس امور مساجد از جهادگران مسجدی در عرصه سلامت

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان از تلاش‌های ائمه‌جماعات و فعالان جهادی مساجد، طلاب و فضلای مجاهد در عرصه سلامت و همچنین نیروهای قرارگاه‌های مردمی بهداشت و سلامت در مساجد قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری‌زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد امام زمان (عج)، از تلاش‌های ائمه‌جماعات و فعالان جهادی مساجد، طلاب و فضلای مجاهد در عرصه سلامت و همچنین نیروهای قرارگاههای مردمی بهداشت و سلامت در مساجد قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

تعاونوا على البرّ و التّقوی؛ خداوند می فرماید: یکدیگر را بر انجام کارهای خیر و پرهیزکاری یاری نمایید/ قرآن کریم، سوره مائده آیه ۲

ائمه محترم جماعات و فعالان جهادی مساجد
 طلاب و فضلای عزیز مجاهد در عرصه سلامت 
نیروهای محترم قرارگاه‌های مردمی بهداشت و سلامت در مساجد

 سلام و درود خداوند بر شما عزیزان. اعیاد سعید ماه شعبان به خصوص ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) را به محضر شریفتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. حضور و همراهی خالصانه و گمنام شما سربازان بی‌ادعای امام زمان (عجل الله فرجه) و خدمتگزاران دلسوز و پر تلاش خانه‌های خدا و مدافعان حریم امنیت و سلامت جامعه که به صورت شبانه روز در کنار کادر درمانی و پزشکی و تلاشگران عرصه بهداشت و سلامتی، به خدمت رسانی، امدادگری، نجات بخشی بیماران، پاسخ به سؤالات، تجهیز و تدفین اموات، با تحمل رنج‌ها و ناملایمات و با قبول سرزنش‌ها و خطرات پرداخته‌اید و در سفارش مؤکد و عمل به توصیه‌های بهداشت فردی و اجتماعی پیشگام بوده‌اید، موجب فخر و مباهات برای همه ماست.

اینجانب به عنوان خادم مساجد و روحانیت معزز به وجودتان افتخار می‌کنم و فعالیت‌های ارزشمندتان را ارج نهاده و بابت آن تقدیر و تشکر می‌نمایم. از درگاه خداوند متعال، عافیت و سعادت و توفیقات روزافزون شما بزرگواران و صحت و سلامتی کامل برای بیماران و رحمت و مغفرت برای عزیزان از دست رفته (به ویژه شهدای فداکار مدافع سلامت) و صبر و اجر برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌نمایم.

امید است ان شاء الله به مدد الطاف بیکران الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه)، هرچه سریع‌تر این بلای عمومی از ملت عزیزمان و آحاد جامعه بشری برطرف گردد.

انتهای پیام/

نظر شما