شناسهٔ خبر: 39234844 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران:

ضدعفونی فضاهای پرخطر به‌طور مرتب انجام می‌شود/ هنوز کل تهران ضدعفونی نشده است/ فعالیت 200 اکیپ برای ضدعفونی معابر

غلامحسین محمدی در رابطه با وضعیت ضدعفونی معابر توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، در رابطه با ضدعفونی معابر تهران گفت: ضدعفونی کردن شهرها طبق مصوبه ستاد کرونا انجام می شود و اجرای آن بر عهده نیروهای مسلح و شهرداری است.

او در پاسخ به این سوال که نظارتی بر کاهش میزان آسیب این مواد بر محیط زیست وجود دارد یا نه؟ بیان کرد: قاعدتا این مواد ضدعفونی کننده تبعاتی برای محیط زیست دارد ولی سلامتی مردم در اولویت است.

محمدی با اشاره به اینکه این مواد ضدعفونی کننده پایه کلر دارند، افزود: معابر شهر به‌طور روزانه ضدعفونی نمی‌شوند این اقدام در قالب 200 اکیپ صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد: این اکیپ‌ها در مناطق مختلف پایتخت اقدام به ضدعفونی می کنند و بیشتر معابر اصلی مورد توجه است.

او یادآور شد: هنوز ضدعفونی کل تهران تمام نشده و تنها معابر اصلی و مهم ضدعفونی شده‌اند و این اقدام در معابر فرعی کمتر انجام گرفته است.

محمدی با بیان اینکه اکیپ‌های آتش نشانی اقدام به ضدعفونی معابر می‌کنند، گفت: برخی فضاها مانند میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس به‌طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما