شناسهٔ خبر: 39108334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس پلیس راهور استان کرمان خبر داد

ممنوعیت خروج کلیه وسایل نقلیه با هدف «۱۳ بدر» از شهرهای استان کرمان

فاطمه افضلی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان درباره محدودیت های ترافیکی ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه جاری بیان کرد: فردا و پس فردا خروج کلیه وسایل نقلیه با هدف «۱۳ بدر» از شهرها ممنوع است ضمن آنکه ورود به پارک ها و تفرجگاه های داخل شهرها نیز در ۱۳ فروردین ممنوع است و ۱۳ بدر همه باید در خانه باشند و کسی حق ندارد از خانه خارج شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ"یوسف نجفی" در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا همچنان در استان کرمان ادامه دارد و با متخلفان با جدیت برخورد خواهد شد.

وی افزود: طی چند روز گذشته در زمینه جلوگیری از ورود خودروی افراد غیرساکن به شهرها، تعداد ۸۰ دستگاه خودرو جریمه و ۲۰ دستگاه خودرو در استان کرمان توقیف شده است. 

رییس پلیس راهور استان کرمان درباره محدودیت های ترافیکی ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه جاری بیان کرد: فردا و پس فردا خروج کلیه وسایل نقلیه با هدف «۱۳ بدر» از شهرها ممنوع است ضمن آنکه ورود به پارک ها و تفرجگاه های داخل شهرها نیز در ۱۳ فروردین ممنوع است و ۱۳ بدر همه باید در خانه باشند و کسی حق ندارد از خانه خارج شود. 

نجفی افزود: با کسانی که قصد ورود به پارک ها و تفرجگاه ها را داشته باشند، برابر مقررات برخورد و از ورود آنها جلوگیری می شود.

انتهای پیام

نظر شما