شناسهٔ خبر: 66437088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دیدار پایوران سپاه خرمشهر با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و پایوران برادر و خواهر ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با امام جمعه محترم شهرستان خرمشهر دیدار واز زحمات، هدایت ها و رهنمودهای ایشان درطول سال در همکاری با سپاه و بسیج تجلیل بعمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهردر آغاز این دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه ضمن عرض تبریک گزارشاتی را درخصوص هفته عقیدتی بیان نمودند 

 

حجةالاسلام والمسلمین عادلپور طی سخنانی به بیان دیدگاه های شهید مطهری پرداخت و افزود: ما باید تفکرات شهید مطهری را سرلوحه و الگوی زندگی خود قرار دهیم زیرا ایشان زنده است و باید از این تفکر استفاده کنیم.

 

عقیدتی و سیاسی یکی از واحد های مهم در سپاه است و این دلیل بر تفاوت سپاه با سایر نیرو های نظامی می باشد و آن هم تفکر اعتقادی هست که این امر ضروری در سپاه است.

 

قدرت ما به سلاح نیست بلکه قدرت ما به ایمان است و اگر ایمان نباشد در مقابل هجمه های بیرحمانه دشمنان تاب آوری نخواهیم داشت.

 

قدرت ایمان است که ما را در ۸سال جنگ تحمیلی پیروز کرد. قدرت ایمان است که امروز سراسر جهان بدنبال حق طلبی هستند و می بینیم در دانشگاه های جهان رویژه آمریکا و اروپا چگونه بدنبال حق طلبی هستند و ازمردم مومن و مقاوم فلسطین حمایت و از سردمداران صهیونیسم بین الملل ابراز انزجار و بیزاری می کنند.

نظر شما